Raluca Abrihan

Producător român lansează bicicleta electrică pentru livrări la domiciliu. Cu ce vine echipată şi cât costă

Thumbnail

Producătorul român de biciclete electrice BizzeBikes lansează o bicicletă electrică pentru livrări la domiciliu, produsă în România, la Piatra Neamț. Denumită Bizze Delivery, bicicleta este destinată pieței de livrări la domiciliu din Europa, inclusiv România.

Co-fondatorul BizzeBikes, Ovidiu Teofănescu, anunță în premieră la Eurobike 2018 (unul dintre cele mai mari târguri de biciclete din Europa) cel mai nou model de biciclete electrice produs în România: Bizze Delivery.

Aceasta este destinată firmelor din industria alimentară care doresc să-și eficientizeze timpii de livrare, să reducă costul de livrare prin intermediul unui mijloc de transport care nu necesita combustibil și, implicit, să adopte un model ecologic de a face business, spun reprezentanţii companiei.

                “Livrările pe bicicletă au o creștere spectaculoasă în toata Europa și estimez că în viitorul apropiat livrările la domiciuliu se vor face în proportie de 80% cu bicicleta. Start-up-uri de success, precum Foodora, Deliveroo sau Uber Eats, sunt deja prezente în marile orașe europene, validând eficiența unui astfel de sistem de livrare. Prin lansarea Bizze Delivery, bicicleta electrică pentru livrări, venim în întâmpinarea pieței de livrări pe bicicletă, oferind un vehicul special conceput pentru acest serviciu", spune Ovidiu Teofănescu.

Bizze Delivery nu necesită deținerea unui permis de conducere, nu trebuie înmatriculată, permițând accesul proprietarilor de afaceri la un segment nou de angajați, un nou tip de "livrator, nerestricționat de limita de vârstă ori de deținerea unui permis de conducere. Acesta din urmă poate folosi cu ușurintă un vehicul de livrare electric, ce preia cu până la 90% efortul depus pentru deplasare, dublând astfel capacitatea de livrare zilnică, comparativ cu o bicicletă fără motor.

Spre deosebire de scuter sau automobil în cazul Bizze Delivery, cheltuielile aferente carburantului, uleiului și ale pieselor de schimb sunt eliminate, iar mentenanța anuală a bicicletei electrice are un cost modest.

Cu o autonomie de până la 150 de km/ zi, o singură bicicletă Bizze Delivery salvează un buget estimat de 1.500 lei în fiecare lună, care poate însemna salariul angajatului sau poate fi destinat promovării afacerii" -  - mai susţin rerprezentanţii producătorului de biciclete.

Preţul bicicletei

Prețul unei biciclete electrice pentru livrari pornește de la 1.700 Euro și poate ajunge până la valoarea de 2.600 Euro fără TVA, în funcție de specificațiile tehnice solicitate. Vorbim de un cost de achiziție mult mai mic față de un scuter sau o mașină. Beneficiile sunt numeroase și ne-am bucura să vedem un interes crescut pentru un astfel de produs și în România.

Momentan am contractat precomenzi din Olanda, Germania, Spania și Franta și intenționăm să ne dezvoltăm rețeaua de distribuție în cât mai multe țări europene", mai spune Ovidiu Teofănescu.

Bicicleta electrică Bizze Delivery este limitată la o viteză de 25Km/h, facând parte din clasa Pedelec, reglementată la nivel european, și poate fi echipată cu GPS pentru controlul întregii flote și cu o gamă variată de cutii, genți și accesorii specifice livrarilor.

Thumbnail

Parallax

Vizualizari
5080
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Cam mult pentru o bicla "asamblata" in Romania din piese integral chinezesti, la fel ca Pegas si DHS. Cu banii aia imi cumpar o masina si pot face livrari toata ziua fara "reaprovizionare".
poza de profil
Ovidiu
Teofanescu
Multumim pentru timpul acordat scrierii acestei opinii eronate. Cu banii acestia cumparati o masina, care daca o veti folosi la livrari, mai bagati cel putin 3000 euro in primul an in reparatii si intretinere plus 5000 euro in combustibili fosili, as spune undeva la minim 7000 euro costuri anuale adiacente.. Evident nu intelegeti avantajele unei biciclete de livrari electrice fata de o masina, cel putin in orasele mari. Va vom ajuta sa intelegeti cu un filmulet cat de curand posbil. Legat de "asamblata in Romania" lucram la cadrul acestei biciclete de 1 an de zile inclusiv la linia de asamlare construita integral de noi, il producem integral in Romania in atelierele proprii, cu angajati romani. Pentru informatia dvs. 99% din piesele de bicicleta la nivel mondial sunt produse in China, nu ai de unde sa le cumperi, daca cunoasteti producatori de componente locali ii vom contacta cu placere. Partile componente sunt din Romaina, Germania, China si lucram cu cele mai profesionise branduri din domeniu pentru a asigura un nivel de calitate superior. Masina dvs. care doriti sa o cumparati, contine piese din China, Turcia, Romania, India si multe alte tari si este asamblata in Germania probabil. Telefonul dvs., televizorul, masina de spalat sunt probabil produse in China 100%, dar nu va deranjeaza prea tare. Din cate stim concurenta noastra face asta, doar asambleaza sau nici macar, dar are motive comerciale foarte intemeiate sa faca asta si in acest moment are un avantaj competitiv fata de noi, care dorim sa producem nu doar sa asamblam. Este provocarea noastra si nu ne este usor, noi producem foarte mute piese de pe bicicletele noastre, in primul rand cadrele, furcile, cricurile si alte subansamble. Legat de pret, va rog sa consultati competitia din Europa unde am inceput sa vindem, suntem foarte competitivi atat calitativ cat si pe pret. Va rog, nu imi spunenti ca o bicicleta costa 700 lei in piata, nu vreau sa mai continuam discuta, nu comparam pretul unei ridichi din Obor cu pretul unui elicopter, nu are sens. Nu va condamn pentru aceasta reactie este ceva firesc in Romania, orice pret este scump, dar hai sa ne informam inainte sa aruncam cu noroi. Companiile care cumpara bicicleta noastra isi amortizeaza banii in cateva luni pe ea, livreaza mai rapid, la costuri mai mici si au acces la forta de munca care inca nu a plecat din tara dar doreste sa faca o activiate care sa le asigure un venit decent cu minim de efort. Evident nu este pentru mecanici auto care doresc sa livreze si pizza, dar cine stie ... la un moment dat si ei o sa se sature de mirosul de ulei si o sa aleaga un mijloc de transport care le imbunatateste conditia fizica si le aduce un venit peste medie. Data viitoare cand folositi " Cam mult pentru o ..." va rog sa analizati mai in detaliu costurile pieselor componente, manoperei, timpilor si costurilor de livrare, de depozitare, prototipare , de vanzare, de marketing si mute altele. Expert in rosii sunt si eu, dar nu stiu nici cat costa la piata si nici cat costa sa produci un kilogram de rosii, dar macar nu intru pe forumuri de rosii bio sa le spun ca sunt scumpe. Va recomand sa deveniti expert constient si informat in ceea ce faceti si sa imbunatatiti lumea prin profesionalismul dvs. in acel domeniu. In alte domenii lasati expertii sa isi faca treaba lor si vom avea o lumea mai buna si mai echilibata.
poza de profil
Ovidiu
Teofanescu
Nu am raspuns la ultima idee ... "fara reaprovionare" adica umpleti o dupa cu mancare si livrati non stop fara aprovizionare, si mancarea ramane proaspata eventual calda, gata de servit. Stiu ca imi pierd timpul acum, dar nu aveti nici macar cea mai vaga idee despre cum functioneaza un business care livreaza mancare la domiciliul. Este un Burger van ce va doriti dvs.probabil ... ne gasim greu misiunea in viata, dar trebuie sa ne deschidem mintea inainte de asta.

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri