Claudiu Zamfir

Producătorul român Lăptăria cu Caimac oferă 1.000 Euro pentru un design de etichetă

Thumbnail

Producătorul român de lactate Lăptăria cu Caimac apelează de pe acum la o metodă convenabilă de a-și pregăti designul pentru etichetele de Sărbătorile de Iarnă: a lansat un concurs la care așteaptă propuneri de la artiști, din care va premia una singură, cu 1.000 de euro.

Firma românească spune că este în căutarea „unui tânăr creativ a cărui creație va fi pusă pe sticla de lapte a brandului într-o ediție limitată, special creată pentru sărbătorile de iarnă”.

Concursul “Împodobește eticheta de sărbători” se adresează celor care au până în 25 de ani împliniți la data începerii concursului și sunt pasionați de design, spune Lăptăria cu Caimac, într-un comunicat remis StartupCafe.ro.

Premiul oferit în urma concursului este de 1.000 de euro, iar designul câștigător va apărea pe sticla de lapte a Lăptăriei cu caimac într-o ediție limitată de sărbători, în luna decembrie 2019, precizează firma.
 
„Pe lângă premiul în bani, credem că e mai important pentru un tânăr creativ, la început de drum, să-și vadă propunerea în etapa de producție și, în cele din urmă, la raft, în magazinele din toată țara”, a spus  Mădălina Cocan, co-fondatoare, Lăptăria cu Caimac.

Care sunt pașii necesari pentru a participa?

Pasul 1: Variantele de design trebuie înscrise între 16 septembrie și 15 octombrie 2019 la adresa de e-mail: lcc@milkfarm.eu, împreună cu: nume, prenume, data nașterii și număr de telefon. Propunerile pot fi pictate, desenate sau create în orice stil sau cu orice program de design, atât timp cât creația poate fi imprimată pe etichetă.

Pasul 2: Propunerile vor fi apoi jurizate de o echipă formată din Mădălina și Adrian Cocan (fondatorii brandului Lăptăria cu caimac), Alexandru Mălăescu (creative director cu peste 12 ani de experiență în design și branding) și Elena Bululete (managing partner al agenției de comunicare Conan PR). Astfel, juriul va selecta cele mai bune 3 propuneri de design.

Pasul 3:  Creațiile alese vor fi publicate pe pagina de Facebook a Lăptăriei cu caimac, iar comunitatea brandului va deveni juratul final care decide câștigătorul. Lucrarea care va atrage cele mai mai multe reacții din partea comunității va fi declarat câștigător și va ajunge pe sticlele Lăptăriei în limitată de sărbători.

Pentru etichetele și ambalajele folosite în mod curent de Lăptăria cu Caimac, firma a lucrat cu un studio românesc de branding, Storience.

Designul este de inspirație arhaică, autohtonă, sticlele fiind produse de compania americană de sticlărie O-I, în Italia, după cum a declarat recent managerul Adrian Cocan, într-un interviu acordat StartupCafe.ro. De asemenea, borcanele de iaurt sunt produse în Germania, iar capacele tot în Italia.

„Văcuța este de inspirație Cucuteni, de aici formele rotunde, cercurile, zâmbetul. A fost un proiect în 2016 și am desenat logo-ul. După care, ușor-ușor am ajuns tot în mod natural către culori și către designul general al brandului. Vacile noastre sunt negre cu alb și de asta ne-am dorit ca ambalajul să fie alb cu negru, să se vadă cât mai bine laptele. Textul, după cum l-ați văzut, este negru, culoarea de cupru vine de la culoarea vaselor în care se fierbea laptele în vechime, pentru a-l face brânză. Toate au venit natural, inspirate din ceva funcțional, din ceva real”, și-a descifrat Adrian Cocan brandul.

Linia de produse lactate naturale Lăptăria cu Caimac a fost scoasă pe piață începând cu anul 2018, de firma românească Agroserv Măriuța, fondată de fermierul Nicușor Șerban. Brandul de lactate este gestionat de fiica fondatorului companiei, Mădălina Cocan, și de soțul ei, Adrian.

----

Citește și:

Parallax

Vizualizari
10063
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri