Gustări și electronice vândute în Uber: Startup-ul care profită de timpul petrecut de călători în mașini - Idei si antreprenori - StartupCafe.ro
Adi Iacob

Gustări și electronice vândute în Uber: Startup-ul care profită de timpul petrecut de călători în mașini

Thumbnail

Un start-up din Statele Unite profită de timpul utilizatorilor Uber și vinde gustări și accesorii electronice (precum căști sau încărcătoare de telefon) în mașini, iar conducătorilor auto li se promite că își pot păstra 25% din vânzări.

"În 2017, oamenii au petrecut aproximativ 2 miliarde de ore în mod colectiv în timpul utilizării unui serviciu de ridesharing", spune Jeff Cripe, fondatorul Cargo.

În luna iulie, startup-ul Cargo a realizat un parteneriat cu firma de ridesharing pentru a oferi șoferilor cutii cu gustări și accesorii de vânzare, scrie The Verge. De când a fost anunțat parteneriatul, șoferii serviciului de ridesharing din San Francisco și Los Angeles pot ridica cutii de marfă la stațiile locale de asistență pentru conducătorii Uber, cu condiția să aibă un rating de minim 4,7 stele. Serviciile Cargo sunt disponibile și pentru alte companii, precum Lyft — competitorul Uber din Statele Unite.

În prezent, călătorii plătesc pentru aceste articole prin intermediul aplicației Cargo, dar Uber ar putea introducă această funcție în propriul aplicație mobilă, potrivit presei internaționale.

Cutiile cu marfă sunt folosite de aproximativ 12 000 de vehicule, scrie Fortune.com. Conform datelor companiei, o tranzacție este finalizată la fiecare 5,39 secunde, iar produsele ajung la peste 9 milioane de pasageri pe lună.

Multe dintre aceste tranzacții se află în sfera produselor alimentare și a băuturilor și sunt realizate în parteneriat cu companiile mari din această industrie.  

"Ne place parteneriatul cu Cargo din cauza datelor", spune John Carroll, vicepreședinte al Coca-Cola — America de Nord. 

Potrivit lui Jayesh Shah, director de dezvoltare la Mars Wrigley Confectionery SUA, cele mai populare produse vândute de compania pe care o reprezintă, prin intermediul Cargo, sunt gumele Extra și bomboanele Skittles. 

  • Totuși, per total, cel mai vândut produs din cutia Cargo este batonul de cereale Rice Krispie Treats — care are prețul de 79 de cenți.

Cargo a folst lansat în 2016, ca o modalitate de a valorifica timpul pe care utilizatorii de servicii de ridesharing îl petrec captivi în mașină. Până în prezent a obținut finanțări în valoare totală de 30 de milioane de dolari, de la fonduri de invetiții precum Eighteen94 Capital, Kellogg Co. și Founders Fund. 

Parerea ta despre articol
Vizualizari
308
Conţinut
Adauga comentariu