3 idei de afaceri cu impact social reprezintă România într-o competiţie internaţională
Raluca Abrihan

3 idei de afaceri cu impact social reprezintă România într-o competiţie internaţională

Thumbnail

Trei echipe au câștigat premii în valoare de câte 1.500 de euro și ocazia de a reprezenta România la Kiev, în Ucraina, cu ideile lor de afaceri sociale, într-o competiţie internaţională. Iată ce propun aceste proiecte.

Cele 3 echipe care au câștigat competiția Social Impact Award România 2019 sunt:

Parentool - o platformă online adresată părinților ce are drept scop schimbarea pattern-urilor comportamentale și oferă conținut personalizat și acces la o serie de specialiști pregătiți să răspundă întrebărilor și provocărilor părinților în educarea copiilor.

Øko este un eco-streetwear brand ce produce tricouri sustenabile de înaltă calitate realizate din resturi de bumbac și sticle de plastic, tricouri ce au designuri streetwear și minimaliste create de artiști locali.

Olarsons construiește un mediu sigur de gândire, unde adună și (re)conectează inovatori, cercetători și comunități sub același acoperiș. Un hub de creație menit să aducă arta și inovația în inimile oamenilor.

Pe lângă cele 3 premii în valoare de 1.500 de euro, finaliștii au avut ocazia să câștige 500 de euro, premiu venit în baza Voturilor Comunității. Această etapă a adunat 4.476 de voturi, iar echipa care a obținut cel mai mare număr de voturi a fost Mentee. Echipa creează o platformă care vizează oferirea unui ghid în carieră sub formă de mentorat. Astfel se realizează procesul de selecție din mulțimea de informație pentru a concepe un traseu profesional

Vizualizari
1377
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings