Casa de marcat virtuală făcută de un start-up românesc a primit 300.000 euro finanțare
Luminita Pirvu

Casa de marcat virtuală făcută de un start-up românesc a primit 300.000 euro finanțare

Thumbnail

Ebriza este unul dintre startup-urile finaliste de la Startup Avalanche, competiția anuală organizată în Cluj-Napoca de Techsylvania şi Risky Business. A făcut parte din primul program de accelerare al start-up-urilor al Risky Business Cluj iar softul pe care l-au creat funcționează deja la peste 100 de comercianți în Romania și în străinătate. 

Startup-ul primește în această rundă de finanțare 300 000 de euro. Cu această infuzie de capital, Ebriza își va putea canaliza eforturile spre dezvoltarea propriului marketplace, care va da ocazia oricărui business să își conecteze instantaneu softul de vânzare și gestiune cu furnizorii de produse și servicii.

Grupul Financiar Banca Transilvania, prin BT Investments, este principalul investitor într-o rundă de finanțare lansată de Ebriza. În urma investiției startup-ul românesc Ebriza este evaluat la 1,5 milioane de euro la un an după prima lor runda de investiții și intrarea în acceleratorul Risky Business, când acesta a fost evaluat la jumătate de milion de euro.

“Este o validare fantastică a eforturilor noastre faptul că Banca Transilvania investeşte în Ebriza. Ne dorim să oferim gratuit comercianților softul de vânzare POS - eliberare de bon fiscal - direct pe tabletă sau pe telefon cu acces la o imprimantă fiscală wireless şi să ne focusăm pe serviciile adiacente din marketplace, comerciantul trebuind să plătească doar pentru acestea din urmă” - Cristian Dinescu, co-fondator Ebriza

BT face această investiție pentru a susține antreprenorii, care îşi pot gestiona mai bine afacerea datorită software-ului dezvoltat de Ebriza. Alături de Banca Transilvania investesc și Risky Business, fondul de accelerare clujean, Marceluş Suciu, fondatorul Marty Restaurants și Dan Isai, fondatorul Salad Box. 

Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania: „Suntem bucuroşi să investim în acest start-up, care va ajuta clienții IMM să îşi gestioneze mai bine afacerea. Ca bancă a oamenilor întreprinzători, este esențial să susținem inovația şi dezvoltarea unui ecosistem de start-up-uri, aşa încât să fie cât mai uşor pentru antreprenori să facă business în țara noastră”.

Ebriza transformă total ceea ce înseamnă acum casa de marcat, softul de vânzare și gestiune:  acestea vor fi accesate online, non-stop, de pe orice dispozitiv, urmărind în timp real activitatea firmei, a stocurilor şi a vânzărilor. De asemenea, Ebriza integrează afacerile din HORECA, retail sau servicii cu furnizorii lor sau cu prestatorii de servicii, aplicațiile de comenzi sau de rezervări printr-un marketplace deschis oricăror dezvoltatori.   

De asemenea, Fondul de accelerare clujean Risky Business, alături de Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants și investitor al fondului au investit în Ebriza 70.000 de euro, pentru dezvoltarea casei de marcat virtuale. 

Prin această investiție, Grupul BT face încă un pas în ceea ce priveşte fintech-urile: în 2017 a intrat în acționariatul Timesafe, dezvoltatorul Pago, aplicație destinată gestionării şi plății facturilor de utilități, iar în martie a.c. Banca Transilvania a anunțat colaborarea cu Personetics, lider de piață în soluții bancare cognitive, cu ajutorul căruia va integra inteligența artificială în aplicația BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, în acest an.

Citește si 

Fondul de investitii de la Cluj, Risky Business, face prima investitie: 70.000 de euro pentru o casa de marcat virtuala

 

Vizualizari
6283
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings