Smile Media

[P] Web design - psihologia culorilor pentru design de logo-uri

Web design - psihologia culorilor pentru design de logo-uri

Psihologia culorilor în designul web și grafic este folosită pentru diverse elemente - butoane, culoarea linkurilor de pe site, logo-ul companiei și multe altele. Să luăm un exemplu real: ce culoare are logo-ul unor companii de renume mondial? Și următoarea întrebare: dacă schimbăm culoarea în alta, va atrage sau va respinge utilizatorii, în comparație cu logo-ul original.

La astfel de întrebări răspund de obicei specialiștii în domeniu, așa cum sunt și cei de la Mensis Agency - web design Constanta. O firma cu experiență va ști de fiecare dată cum să aleagă culorile potrivite.

Uneori, în procesul de dezvoltare a afacerii, companiile schimbă culoarea sau întregul logo pentru a schimba mesajul pe care îl transmit clienților lor și pentru a schimba (îmbunătăți) comportamentul și comenzile din partea acelorași clienți! După schimbarea logo-ului și a mesajului, se face branding - o campanie publicitară masivă pe mai multe canale publicitare diferite pentru a face ca noul logo, noua viziune și mesajul să ajungă la un număr cât mai mare de oameni. Ulterior, pentru a face acest logo recunoscut pentru a obține  mai multe comenzi (într-un magazin, pe internet sau în altă parte).

Web design - psihologia designului (alți factori) și unicitate

Psihologia este un factor determinant pentru orice proiect de design de site web. Să luam, de exemplu, un site web sau un magazin online care vinde produse scumpe - iahturi, telefoane mobile scumpe sau orice altceva. Prețul acestor produse limitează audiența site-ului, ceea ce, la rândul sau, oferă o oportunitate pentru noi - designeri și programatori, de a aborda individual și de a "atinge" cu mesajele și acțiunile potrivite exact oamenii bogați, care sunt potențiali clienți. Apelați de fiecare dată la profesioniști în servicii de creare site.

Este clar că prețul produselor scumpe își pot permite oamenii bogați care au cele mai noi modele de telefoane, tablete, laptopuri, calculatoare (monitoare). Designul web pentru un astfel de site trebuie să fie cu adevărat interactiv și dinamic, unic în felul său și în conformitate cu marca clientului nostru. Utilizând tehnologii și abordări inovatoare pentru prezentarea produselor, cu multă dinamică pentru cele mai recente modele de telefoane mobile și tablete, putem să trecem cu ușurință peste compatibilitatea cu versiunile învechite de browser. Astfel, concentrandu-ne doar pe publicul important (persoanele care cumpără in final) și să îi convingem - cu efect WOW! Aceasta este abordarea noastră individuala și unica pentru fiecare proiect - alegem ce este mai bun, mai relevant și facem să se întâmple.

Prețuri pentru design grafic și web design

Prețurile pentru design grafic și web design sunt strict individuale atunci când vine vorba de elaborarea unui concept complet de design pentru o afacere, deoarece este nevoie de multă creativitate (creativitate constructivă) și nu trebuie să fie grăbită sau limitată la câteva ore de timp. Designerii renumiți sunt plătiți scump pentru că au reușit să găsească un concept de design bun pentru companii mari, dar costul unui design grafic bun merită își merită de obicei prețul și se amortizează foarte repede. Daca aveți o companie mică sau o afacere la început de drum, nu trebuie să începeți și să rămâneți cu același branding pentru anii următori. În schimb, puteți începe cu un branding corect la un cost de design accesibil, atrageți un public, iar când vă recuperați investiția și câștigați suficient, investiți într-o redesenare a logo-ului sau într-o strategie generală de branding a companiei pentru a mări vizibilitatea și recunoașterea brandului (numită branding).

Parallax

Vizualizari
216
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 363
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri