Claudiu Zamfir
Firmele din turism, inclusiv cele din România, pot obține date despre cererea din acest domeniu pentru a lua decizii de afaceri, prin noul instrument Travel Insights with Google, lansat, vineri, de gigantul IT american.
În fiecare zi, milioane de oameni caută pe Google informații legate de călătorii și vacanțe. Aceste căutări ajută afacerile să între în contact cu clienții, dar ne și ajută să înțelegem entuziasmul oamenilor atunci când vine vorba de planurile de vacanță. Căutările pe Google din ultima perioadă sunt un mesaj clar: oamenii sunt nerăbdători să călătorească, și vor să o facă în siguranță.
În mod tradițional, estimarea destinațiilor turistice folosește date istorice, însă sezoanele anterioare nu pot anticipa cu acuratețe unde vor oamenii să călătorească acum și care va fi „noul normal” în care afacerile din turism vor funcționa - spune compania IT americană, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.
În acest context, Google lansează Travel Insights with Google, un portal cu mai multe instrumente care furnizează date locale, care pot ajuta industria turismului să înțeleagă mai bine cererea în domeniu și să ia decizii argumentate.
Destination Insights este unul dintre aceste instrumente, care oferă informații despre destinațiile pe care oamenii dintr-o țară le caută, în interiorul sau în afara ei, precum și date despre zonele unde sunt persoane interesate să călătorească în țara selectată.