Powered By

Claudiu Zamfir

Un startup românesc atrage peste 350.000 euro să te ajute să afli „ce vor de fapt clienții”

Thumbnail

Un startup românesc ce dezvoltă o tehnologie bazată pe inteligență artificială se pregătește pentru o rundă de investiții de peste 350.000 de euro pentru a-și finanța extinderea în afara României, potrivit unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro.

RepsMate este o platformă inteligentă de conversație care sprijină companiile să descifreze vocea propriilor clienți prin măsurarea detaliată a datelor analitice ale conversațiilor, urmărind parametrii din spatele emoțiilor, obiecțiilor, intențiilor și multe altele.

Platforma și-a propus să îmbunătățească calitatea conversațiilor dintre clienți și companii cu o soluție bazată pe inteligența artificială, care combină recunoașterea limbajului, deep learning, recunoașterea emoțiilor. În acest mod se obțin date agregate despre percepțiile clienților, pot fi adaptate scripturile conversațiilor, pot fi realizate programe de pregătire personalizate pentru operatori scurtând  timpul de învățare și de răspuns conform așteptărilor clienților.

Soluția poate fi accesată atât în cloud, cu respectarea tuturor prevederilor GDPR, dar și on-premise.

În spatele soluției RepsMate există mai multe module, cum sunt cele de recunoaștere a vorbirii, de învățare, de eliminare a zgomotelor, de separare a vorbitorilor, de analiză a emoțiilor. Pentru fiecare modul echipa lucrează la creșterea performanței, ajungând la parametri înalți de acuratețe, de exemplu 97% în cazul proceselor de separare a vorbitorilor sau peste 92% pe segmentul de speech recognition.

Startup-ul a fost înființat în anul 2020 de Alin Roșca, George Tarida și Mihai Guran.

Firma a primit până acum finanțări de 115.000 de euro, din care 50.000 de euro de la investitori ai asociației TechAngels Romania (în ianuarie 2021) și un împrumut convertibil de 65.000 de la business angels și Cleverage VC.

Acum, RepsMate spune că urmează să primească o nouă rundă de investiții, planificată să depășească 350.000 de Euro. Suma va fi folosită pentru extinderea în încă două țări, ajustări ale produsului și atragerea de noi clienți.

Echipa are în prezent 7 membri: 4 full time și 3 colaboratori. Ei fac instalările la primele două call-centre devenite client. Sunt în etape finale proiecte pentru alte opt call-centre din industrii cum sunt telecomunicații, banking, retail și sănătate.

„RepsMate îmbunătățește calitatea vânzării prin descifrarea emoțiilor și a contextului conversațiilor. În practica actuală, calitatea conversațiilor este verificată prin ascultarea aleatorie a maximum 5% din totalul convorbirilor. Acum, noi oferim posibilitatea analizării tuturor convorbirilor, pe toate canalele voce, text, video, deși în această perioadă ne concentrăm pe partea de voce. Instrumentul propus de noi răspunde documentat la întrebarea <<ce vor de fapt clienții?>> și ajută nu numai la vânzare ci oferă informații utile în ajustarea și proiectarea ofertelor și produselor” – spune Alin Roșca, fondator al RepsMate.

Startup-ul estimează venituri de până la 100.000 de Euro până la sfârșitul anului 2021 și o creștere a acestora de 5 ori până la de 10 ori mai mare în 2022, în funcție de data obținerii finanțării și finalizarea dezvoltării versiunii actuale pentru clienții deja interesați de platforma RepsMate.

Parallax

Vizualizari
642
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri