Claudiu Zamfir

Un sartup românesc cu soluții IT pentru magazinele online a atras 180.000 Euro de la investitori

Thumbnail

Un startup românesc ce dezvoltă o soluție IT care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, vrea să se extindă la nivel internațional și a atras deja o investiție de 180.000 de euro.

StockBinder, startup fondat de antreprenorul Ionuț Farcaş, a obținut finanțarea de la un grup de investotori locali, printre care și business angels ca Marian Șeitan și Felix Crișan.

Mai departe startup-ul vrea să atragă încă 120.000 de euro de la investitori individuali, pe platforma românească de crowdfunding Ronin.

Finanțarea va asigura dezvoltarea integrărilor de tip plug and play cu cele mai importante platforme de ecommerce și ERP, facilitând astfel magazinelor online și furnizorilor accesul rapid la ecosistemul StockBinder. Cu aceasta finanțare, StockBinder spune că își mai propune să înceapă integrarea furnizorilor din piețele vecine.

„StockBinder transferă informaţii, date între magazine online şi furnizorii lor. Practic, obiectivul nostru cu StockBinder este să ajutăm la transferul de informaţii despre produse, stoc, preţuri etc. Astfel, vrem să rezolvăm o problemă reală din piaţă și anume nevoia de a corela stocurile proprii ale magazinelor cu stocurile furnizorilor sau de a transfera date unitare de la mai mulţi furnizori în platforma lor de ecommerce. Această finanțare ne va ajuta să dezvoltăm funcționalități suplimentare în platformă și să atragem mai mulți clienți la nivel internațional“, a declarat Ionuț Farcaş, fondatorul și CEO-ul StockBinder.

“Comerțul online este una dintre industriile care au avut cea mai rapidă creștere în ultimii ani, atât la nivel internațional, dar și în România. O soluție precum StockBinder are potențialul de a revoluționa industria de e-commerce din regiune și de a le oferi utilizatorilor un avantaj competitiv foarte mare”, a completat antreprenorul Felix Crișan, referitor la investiția în StockBinder.

„Am investit și a doua oară în StockBinder pentru ca rezolva o mare bătaie de cap a multor magazine de e-commerce din România și din regiune, aceea de a putea "trage" de la furnizori date actuale, precise și complete despre  produsele vândute. Însă, mai ales, am investit în StockBinder de doua ori pentru ca îl cunosc de mult timp pe Ionuț Farcaș și am încredere în capacitatea lui de implementare”- a adăugat Marian Șeitan, investitor pentru a doua oară în StockBinder.

În prezent, pe platforma StockBinder sunt încărcate peste 800.000 de produse, peste 20 de furnizori şi mai multe magazine și companii care vor să folosească platforma pentru optimizarea achiziţiilor proprii.

StockBinder este o platformă complet automatizată şi integrată, care conectează producătorii şi furnizorii cu magazinele online, permiţând listarea rapidă de produse. Platforma preia toate informaţiile despre stocuri, preţuri şi descrierea produselor oferite de furnizori şi producători, dar şi cataloagele de produse ale magazinelor online partenere. Apoi, toate informaţiile sunt procesate, iar magazinele online primesc înapoi cataloagele de produse actualizate cu informaţiile de preţuri şi stocuri de la furnizori, putând ajusta instantaneu oferta comercială.

Parallax

Vizualizari
497
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri