Adi Iacob
Un startup-up românesc nou lansat, care oferă un nou serviciu de abonare adresat iubitorilor de cafea de specialitate din București, a primit o investiție de 10.000 de euro.
Abonații vor primi lunar cafeaua lor de specialitate acasă, alături de instrucțiuni de preparare.
Lansat azi, xpresscups funcționează sub forma unui sistem de abonare, prin care utilizatorii pot selecta unul sau mai multe pachete care să le fie livrate lunar, putând alege din 4 varietăți de cafea de specialitate, livrată boabe sau proaspăt măcinată. Opțiunile includ 2 sortimente de cafea prăjită special pentru preparare în stil brew (cafea la filtru, ibric, V60, chemex, moka pot) și 2 sortimente de cafea prăjită pentru espresso și rețete bazate pe espresso.
”Am vrut ca primul meu business să aibă la bază un produs față de care sunt și eu foarte pasionat și pe care îl consum cu mult drag în fiecare zi. Mai mult decât atât, îmi doresc un business care să înglobeze valorile la care țin, și la asta lucrez să integrăm acum: comunicare eficientă cu clienții, dezvoltarea unei comunități active de oameni pasionați și mare atenție la calitatea tuturor produselor vândute” a declarat Cătălin Modorcea, fondatorul afacerii.
La începutul lunii mai, xpresscups a primit o investiție inițială de 10.000 de euro din partea lui Narcis Nedelcu (jucător român de poker), fonduri ce vor fi folosite pentru promovare și dezvoltare:
Cătălin Modorcea are 7 ani de experiență în Digital Marketing, este ambasadorul Upwork în România de 2 ani și tot de atât timp crește comunitatea de freelanceri care activează pe platformă.