Denisa Crăciun

Un startup românesc ed-tech spune că ajunge la o valoare de 5,5 milioane Euro. Rundă nouă de investiții pe Seedblink

Thumbnail

Brio, o platformă românească ed-tech de măsurare a performanței școlare, susține că ajunge la o valoare de 5,5 milioane de euro, evaluare post-money, și anunță deschiderea unei noi runde de investiții prin intermediul SeedBlink.

Compania spune că ajunge la o valoare dublă față de septembrie 2020, când a derulat prima campanie de finanțare pe aceeași platformă de crowdinvesting, conform unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro.

Noua rundă de investiții este condusă de oamenii de afaceri Horia Manda și Valentin Tăbuș, parteneri în AXXESS Capital, care au investit 550.000 de euro, cei doi devenind, astfel, acționari ai Brio.

„La mai puțin de un an și jumătate distanță de prima noastră campanie pe SeedBlink, Brio a crescut într-un ritm accelerat și am reușit să facem lucruri cu însemnătate pentru educația din România, foarte multe în premieră, printre care: prima olimpiadă digitală de matematică, testele naționale de literație și de literație digitală, teste de istorie și primul program integrat de pregătire a profesorilor din România în utilizarea platformelor digitale”, spune Dragoș Iliescu, CEO, Chief Scientist și fondator Brio.  

Celor doi investitori li se alătură o nouă rundă de finanțare deschisă pe SeedBlink, de 250.000 de euro. Membrii Brio Syndicate (SPV-ul constituit ca urmare a listării precedente pe platformă), care dețin deja calitatea de acționar, și-au exercitat dreptul de preempțiune la investiții a priori deschiderii ofertei publice. Astfel, după exercitarea acestui drept, valoarea disponibilă pentru oferta publică este de 150.000 de euro.

Compania spune că noua finanțarea va fi destinată pentru consolidarea produsului pe piața românească, prin dezvoltarea unei platforme SaaS ce va acoperi în totalitate nevoile de testare și evaluare ale oricărei instituții de învățământ și, de asemenea, dezvoltării și lansării externe a produsului de învățare prin testare pe care Brio îl realizează utilizând algoritmi de generare programatică de itemi și Artificial Intelligence.

„Doi factori mă conving să investesc într-un business: calitatea grupului de oameni care stă în spatele produsului (aceasta fiind condiția esențială), și perspectivele reale de creștere ale businessului. În plus, în cazul specific al lui Brio am văzut – pe lângă impactul imediat în transformarea digitală a educației din România, prin premise științifice, aliniate timpurilor pe care le trăim – potențialul de aplicare internațională a proprietății intelectuale generate”, spune Horia Manda, investitor.   

În septembrie 2020, Brio a lansat pentru prima dată o rundă de finanțare pe platforma de investiții in startup-uri tehnologice europene SeedBlink, când a reușit să depășească ținta inițială propusă înainte de finalizarea campaniei și să adune o finanțare de 285.000 de euro.

Evoluția companiei este susținută de o platformă cu adevărat diferențiată, bazată pe psihologie cognitivă, bine aliniată la curriculum-ul de bază pentru clasele I-XII. Suntem încântați de validarea investitorilor ce conduc această rundă, Horia Manda si Valentin Tăbuș, și de faptul că sprijinim încă o dată planurile de evoluție ale Brio prin comunitatea noastră de investitori”, a spus Andrei Dudoiu, Managing Partner la SeedBlink.

Sistemul de testare Brio este avizat de Ministerul Educației și Cercetării și este conceput pe baza programei școlare din România. Platforma oferă teste la Matematică, Limba Română și Istorie, dar și de Literație (alfabetizare funcțională) și Literație Digitală și este folosită în prezent de peste 100.000 de utilizatori. Platforma înregistrează peste 3.000 de abonamente active și sute de mii de teste.

Parallax

Vizualizari
910
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri