Claudiu Zamfir

Startup de 1 miliard de dolari: Face de mâncare și livrează acasă, pe abonament

Thumbnail

Un startup american care gătește și apoi livrează mâncarea la domiciului clienților, pe bază de abonament, a fost cumpărat de compania Nestle SUA, subsidiara americană a colosului elvețian care deține mii de branduri, ca Nescafe, KitKat sau Joe (în România).

În cadrul tranzacției, startup-ul Freshly a fost evaluat la 950 de milioane de dolari, cu posibilitatea de a ajunge până la 1,5 miliarde de dolari, dacă va obține o serie de rezultate de business așteptate de Nestle, a anunțat, vineri, compania elvețiană.

Nestle cumpărase deja 16% din Freshly, în anul 2017, pentru a testa piața și a înțelege potențialul acestui business.

Freshly este un pionier al serviciilor de livrare a preparatelor culinare direct către consumator (direct-to-consumer). Clienții startup-ului își fac un abonament săptămânal și primesc acasă mâncăruri care pot fi apoi doar încălzite la cuptorul cu microunde și consumate în 3 minute de la livrare.

Firma susține că preparatele sale culinare sunt realizate de bucătari la nivel de chef și sunt foarte sănătoase. Tot acest serviciu este susținut de o platformă tehnologică avansată, bazată pe date și analize.

Freshly a fost fondat în anul 2012, la New York, de trei antreprenori: Michael Wystrach, Alberto Lopez Toledo și Carter Comstock. Abia în anul 2015 și-au lansat pe piață serviciul de livrare de mâncare pe bază de abonament care a convins acum Nestle să plătească atâția bani pe acest startup.

În prezent, Freshly livrează peste 1 milion de mese pe săptămână către consumatori din 48 de state americane. Pe anul 2020, startup-ul estimează vânzări de 430 de milioane de dolari.

Până la achiziția anunțată vineri, Freshly obținuse investiții totale de 107 milioane de dolari, conform datelor de pe Crunchbase.

Parallax

Vizualizari
4317
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri