Smile Media

Spark strânge 700.000 euro prin SeedBlink pentru a dezvolta liceul internațional hibrid

Spark

Spark, edtech-ul românesc care revoluționează învățământului liceal, doreste să strângă 700.000 euro cu ajutorul SeedBlink pentru a-și dezvolta modelul educațional inovator.

Lansat în 2021, Spark este un liceu hibrid internațional creat pentru a rezolva problemele și a completa lipsurile din programa tradițională de educație. Modelul educațional hibrid “Fit for Future Education” oferă elevilor flexibilitatea de a-și alege și ghida propriul plan educațional. Prin Spark, elevii primesc îndrumarea necesară să își creeze un portofoliu și un plan educațional personalizat pe nevoile și interesele lor.

Ieșind din schema tradițională de școlarizare, Spark oferă flexibilitate și suport. Elevii pot studia ce vor, când vor, și unde vor, aceștia fiind îndrumați de profesori și diriginți. Educația este bazată pe 4 piloni: Academic, Wellbeing, Educație Globală și Leadership. Mai mult decât atât, materialele și modalitățile de predare sunt adaptate și personalizate încât să corespundă modului în care creierul adolescenților este pregătit să învețe.  În plus, Curricula cuprinde o serie de cursuri care sunt destinate să-i ajute pe elevi să se pregătească pentru joburile viitorului. Toate acestea sunt elemente noi pe care Spark le aduce în sectorul educației internaționale.

Echipa Spark este formată din oameni motivați, cu o experiență de peste 50 de ani în educație și business, companii mari, cât și antreprenoriale.

Spark a lansat MVP-ul în iunie 2021 și, de atunci, peste 80 de elevi din 11 țări s-au alăturat acestei călătorii educaționale inovatoare, ajungând pe toate piețele țintă - nomazi, sportivi și homeschooleri - ceea ce dovedește validarea nevoii acestui model de business în piață. Piața de clienți potențiali se ridică la 870.000 de adolescenți, Spark sperând să obțină o cotă de piață de 13% până în 2030.

“Mi-am petrecut cea mai mare parte a carierei investind în transformarea educației și am avut întotdeauna o pasiune pentru inovație. Credem cu tărie că Spark a intrat pe piața globală la momentul perfect. Suntem încântați că avem deja un impact semnificativ asupra vieții elevilor și familiilor care ni s-au alăturat și vom continua să ne urmăm visul de a schimba modul în care adolescenții învață în liceu.” a spus Ruxandra Mercea, Fondator și Director al Spark. 

Obiectivul Spark pentru această rundă este de a asigura finanțare pentru dezvoltarea platformei, care este echipată să integreze Inteligența Artificială prin învățare automată (machine learning) și automatizare inteligentă (intelligent automation). Printre prioritățile imediate ale Spark se numără extinderea pe piețe noi, atragerea de noi utilizatori și extinderea echipelor de vânzări și marketing. Finanțarea ne va ajuta la accelerarea dezvoltării acestor inițiative pentru a ne atinge creșterea dorită.

Florina Popirtac, CEO al Spark: “Platforma modernă de învățare virtuală pe care Spark o oferă ajută profesorii și elevii să inoveze și să crească semnificativ calitatea educațională în clasă, și nu numai. Ne propunem să devenim cea mai bună alegerea educațională pentru elevi, profesori, părinți, și școli din întreaga lume.”

Până în anul 2028, Spark își propune să ajungă la 40.000 de elevi înscriși pe platformă și 4.000 de școli partenere.

 

Articol susținut de Spark

Parallax

Vizualizari
393
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 366
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri