Smile Media
Comercianții online au un nou subiect de dezbatere, dar și un plan de atac pentru anul 2022. Este vorba de cel mai nou studiu lansat pe piață: Click-to-door, un concept revoluționar pe baza căruia s-a realizat un raport amănunțit dedicat pieței de e-commerce.
Lansarea raportului Click-to-door adresează o nevoie semnificativă în e-commerce, și anume analizarea întregului proces de cumpărare, începând de la prima interacțiune online cu comunicarea promoțională a retailerilor, continuând cu accesarea site-ului, vizualizarea informațiilor despre produse, selecția în shopping cart a opțiunilor de achiziție și livrare, până la livrarea coletului la ușa clientului și interacțiunile de după. Raportul Click-to-door vine în ajutorul business-urilor de e-commerce de orice mărime și din orice verticală, oferind date cheie pentru optimizarea procesului de cumpărare online.
Anul acesta, în prima ediție a raportului, au fost analizate 35 de magazine online pentru care s-au luat în calcul 15 milioane de click-uri ce s-au materializat în peste jumătate de milion de comenzi. După o indelungată analiză a 64 de factori esențiali in efectuarea unei comenzi online, concluziile găsite în statistici răspund la:
Raportul a fost lansat prin intermediul unui webinar de către fondatorii companiilor Postis - Mircea Stan și InsightOut Analytics - Vlad Marincaș, alături de Cătălin Cîrnaru - Supply Chain Manager la Flanco România, Adrian Păun - Online Marketing Manager la Cărturești și Laura Sardescu - co-fondator NeaKaisa.ro, întreaga discuție fiind moderată de Andrei Radu, fondator și CEO GPeC.
Urmărește webinarul mai jos:
Inovații precum raportul Click-to-door sunt exemple de soluții cu impact care privesc spre viitor, cu scopul de a sprijini dezvoltarea magazinelor online. Raportul este disponibil descărcării online pe www.click2door.io.
”La InsightOut Analytics ne concentrăm pe atragerea clienților și mărirea conversiei prin personalizarea conținutului cu motoare de recomandare a produselor și segmentări de clienți, dar și pe soluții de augmented analytics pentru optimizarea ofertei de produse și a campaniilor de marketing. Ne bucurăm de parteneriatul cu Postis, cu ajutorul căruia am putut construi o imagine completă, bazată pe date dincolo de comanda de pe website”, spune Vlad Marincaș, CEO & Data Scientist la InsightOut Analytics.
”Parteneriatul cu InsightOut Analytics ne-a oferit oportunitatea de a complementa datele prin care Postis automatizează și optimizează procesele de livrare. Soluțiile noastre pentru alegerea automată a celei mai bune opțiuni de transport și pentru colectarea feedback-ului clienților la livrare ne oferă o imagine completă asupra procesului de după plasarea comenzii, dar prin această colaborare măsurăm și ajutăm retailerii să înțeleagă mai bine întregul proces de cumpărare”, completează Mircea Stan, CEO & Founder Postis.