Smile Media

Click-to-Door - unul dintre cele mai complete rapoarte de analiză a pieței de e-commerce din România este disponibil online

Thumbnail

Comercianții online au un nou subiect de dezbatere, dar și un plan de atac pentru anul 2022. Este vorba de cel mai nou studiu lansat pe piață: Click-to-door, un concept revoluționar pe baza căruia s-a realizat un raport amănunțit dedicat pieței de e-commerce.

 

Lansarea raportului Click-to-door adresează o nevoie semnificativă în e-commerce, și anume analizarea întregului proces de cumpărare, începând de la prima interacțiune online cu comunicarea promoțională a retailerilor, continuând cu accesarea site-ului, vizualizarea informațiilor despre produse, selecția în shopping cart a opțiunilor de achiziție și livrare, până la livrarea coletului la ușa clientului și interacțiunile de după. Raportul Click-to-door vine în ajutorul business-urilor de e-commerce de orice mărime și din orice verticală, oferind date cheie pentru optimizarea procesului de cumpărare online.

Anul acesta, în prima ediție a raportului, au fost analizate 35 de magazine online pentru care s-au luat în calcul 15 milioane de click-uri ce s-au materializat în peste jumătate de milion de comenzi. După o indelungată analiză a 64 de factori esențiali in efectuarea unei comenzi online, concluziile găsite în statistici răspund la:

  • Ce surse de trafic aduc clienții de cea mai înaltă calitate, cu cea mai mare valoare medie a comenzii și rate de refuz la livrare scăzute?
  • Cum este populara opțiune de plată la ramburs legată de conversie și rate de refuz?
  • Ce impact au recomandările de produse bine plasate asupra vizitatorilor și conversiilor?

 

Raportul a fost lansat prin intermediul unui webinar de către fondatorii companiilor Postis - Mircea Stan și InsightOut Analytics - Vlad Marincaș, alături de Cătălin Cîrnaru - Supply Chain Manager la Flanco România, Adrian Păun -  Online Marketing Manager la Cărturești și Laura Sardescu - co-fondator NeaKaisa.ro, întreaga discuție fiind moderată de Andrei Radu, fondator și CEO GPeC.

Urmărește webinarul mai jos: 

 

Inovații precum raportul Click-to-door sunt exemple de soluții cu impact care privesc spre viitor, cu scopul de a sprijini dezvoltarea magazinelor online. Raportul este disponibil descărcării online pe www.click2door.io.

”La InsightOut Analytics ne concentrăm pe atragerea clienților și mărirea conversiei prin personalizarea conținutului cu motoare de recomandare a produselor și segmentări de clienți, dar și pe soluții de augmented analytics pentru optimizarea ofertei de produse și a campaniilor de marketing. Ne bucurăm de parteneriatul cu Postis, cu ajutorul căruia am putut construi o imagine completă, bazată pe date dincolo de comanda de pe website”, spune Vlad Marincaș, CEO & Data Scientist la InsightOut Analytics.

”Parteneriatul cu InsightOut Analytics ne-a oferit oportunitatea de a complementa datele prin care Postis automatizează și optimizează procesele de livrare. Soluțiile noastre pentru alegerea automată a celei mai bune opțiuni de transport și pentru colectarea feedback-ului clienților la livrare ne oferă o imagine completă asupra procesului de după plasarea comenzii, dar prin această colaborare măsurăm și ajutăm retailerii să înțeleagă mai bine întregul proces de cumpărare”, completează Mircea Stan, CEO & Founder Postis.

Parallax

Vizualizari
782
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.454
Just for testing :

interaction: 0.91

popularity: 0.44

publishing: 2.91

expertise: 0.1

rating: 1.454

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 838
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri