Claudiu Zamfir

Platformă românească de automatizări pentru cei care vând pe eMag Marketplace

Thumbnail

O platformă românească de automatizare și centralizare a activităților comercianților independenți care vând pe marketplace-ul eMag a obținut o finanțare de 50.000 de euro și caută noi investiții, pentru a se extinde și la afacerile de pe Amazon și eBay.

easySales va încerca, din 6 mai, să obțină un împrumut convertibil de 350.000 de Euro în schimbul a 8,05% din acțiuni, pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink.  

7X Capital este investitor principal în noua rundă de finanțare, cu un pachet de 50.000 de euro, a anunțat easySales într-un comunicat transmis luni StartupCafe.ro. S-a alăturat recent ca investitor și Mircea Căpățână, unul dintre fondatorii serviciului de facturare SmartBill.

„Cu suma de 350.000 de Euro, ne vom consolida poziția în România, ne vom extinde portofoliul de clienți pe piața locală și vom crește echipa, pentru expansiune regională și europeană. Am deschis deja biroul din Bulgaria și am și numit un Country Manager, în persoana d-nlui Pavel Penchev, co-acționar easySales, care deja a dezvoltat și instruit o echipă funcțională în Ruse”, a spus Ciprian Cazacu, unul dintre fondatorii easySales.

Fondată de Ciprian și Iulian Cazacu (foto) în aprilie 2019, easySales a implicat investiții de aproximativ 350.000 de euro până acum.

Odată cu noua rundă de finanțare, compania spune că „se apropie de obiectivele anului 2024 – venituri lunare de peste 1.500.000 de Euro, pentru o prezență internațională”.

easySales mai afirmă că a încheiat anul 2020 cu afaceri de aproximativ 150.000 de Euro. Țintele pentru anul 2021 sunt de triplare a numărului de clienți, până la 500, și de atingere a veniturilor recurente anuale de peste 300.000 de euro.

Până în acest moment, prin intermediul easySales au fost procesate comenzi de 68 milioane euro, fiind cumulați aprox. 220 clienți. Clienții din portofoliu au listat un număr de peste 3 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 596.000 facturi și 622.000 documente de livrare în mod automatizat și au tradus 119.000 documentații de produse - conform datelor transmise de platformă.

Brandul easySales este dezvoltat de firma Smartit Global SRL, din București. În anul 2019, firma a raportat venituri totale de 146.000 de lei și pierderi de 196.000 de lei, conform datelor oficiale de la Ministerul Finanțelor.

Platforma easySales oferă servicii cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu sistemele externe.

Beneficiile principale promise sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor.

Soluția promite astfel că ușurează activitatea comercianților, „indiferent de nivelul de pregătire tehnică”, ce vor să își extindă produsele pe multiple canale de vânzare, precum: eMag, Cel, Elefant, Okazii, Dealwise și TeamDeals, cărora li s-a adăugat, recent, și Vivre – retailer online de mobilă și decorațiuni. Până în 2022, firma vizează și integrarea cu Amazon, Ebay și Allegro.

„Ne dorim să schimbăm și să democratizăm comerțul electronic, într-un mod în care să eliminăm munca repetitivă de procesare a comenzilor. Am creat un sistem care centralizează comenzile indiferent de canalul de vânzare. Astfel, reducem costurile și creștem performanța clienților noștri, pe parcursul întregului flux operațional de eCommerce – listare de produse, procesare de comenzi, generare AWB-uri, facturi și traduceri în masă a documentației de produs. Practic, vizăm o integrare fără efort în cele mai importante marketplace-uri din România și nu numai, iar această nouă rundă de finanțare ne va duce mai aproape de obiectivele noastre pe termen scurt și mediu”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Parallax

Vizualizari
1193
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri