Denisa Crăciun
Trei echipe au câștigat marți premii în valoare de câte 3.000 de Euro la competiția Social Impact Award (SIA) România, destinată antreprenorilor tineri cu idei de afaceri sociale.
Ideile de business care au fost premiate în cadrul celei de-a 10-a ediții a SIA sunt Precious Circuit, Polymore și Sacosh, potrivit unui comunicat de presă transmis miercuri către StartupCafe.ro.
Pe lângă cele trei recompense, finaliștii au avut ocazia să câștige si premiul publicului în valoare de 1.000 de Euro venit în baza voturilor comunității. Astfel, echipa care a obținut cel mai mare număr de voturi a fost Befriended.
Fondatorii startup-ului social Befriended vor să realizeze o aplicație care să funcționeze ca o bază de date cu psihologi clinicieni și psihoterapeuți.
Pentru fiecare dintre aceștia va fi disponibilă o descriere despre formarea și tipurile de probleme pe care le abordează.
„În 10 ani de zile SIA a creat o comunitate internațională de tineri antreprenori pasionați de schimbare, mentori și companii mature care investesc în următoarea generație. Trecem printr-o perioadă de schimbare accelerată și avem nevoie nu doar de soluțiile propuse de acești tineri ci și de educarea unei mentalități de agenți ai schimbării în bine. Câștigătorii SIA 2021 demonstrează fix acest tip de mentalitate”, spune Ciprian Stănescu, Președinte, Social Innovation Solutions, organizatorul SIA.
SIA este un proiect prezent în 18 țări, Armenia, Austria, Bosnia & Herzegovina, Croația, Republica Cehă, Congo, Georgia, Germania, Ungaria, Kazakhstan, Macedonia de Nord, Muntenegru, România, Serbia, Slovenia, Turcia, Uganda și Ucraina, iar în țara noastră este sprijinit de Enel România, SAP România și BCR.