Smile Media

[P] HoReCa Business Accelerator a încheiat a doua cohortă de startup-uri accelerate: Granturi de peste 27.000 euro și 10 investitori prezenți la Pitch Day

Thumbnail

A doua cohortă a HoReCa Business Accelerator a ajuns la finalul programului de accelerare. După 6 săptămâni de workshopuri, 32 de traineri și mentori implicați și granturi totale de 27.500 euro, antreprenorii au susținut Pitch-ul de Finanțare în fața a 10 investitori tip angel și fonduri private, solicitând finanțări cuprinse între 40.000 euro și 150.000 euro. 

Printre investitorii prezenți la HoReCa Business Accelerator-Pitching Day s-au numărat Dragoș Roșca (Delta Asset Invest), Cristian Munteanu (Early Game Ventures), Cristian Negruțiu (Sparking Capital), Alexandru Sârbu (Seedblink), Liviu Munteanu (Founders Bridge), Răzvan Gheorghiu Testa (co-fondator Tuca Zbârcea și Asociații) și Bogdan Stanciu, CEO Bit Soft. 

Nu mai puțin de 120 de antreprenori au aplicat pentru un loc în programul de accelerare. Doar nouă dintre ei au fost admiși și au putut lua parte la cele șase săptămâni de workshopuri zilnice, susținute de antreprenori de top din industrie, precum și profesioniști din industrii conexe.

„Într-o perioadă în care toate veștile ce țineau de sănătate publică și economie erau negative, ne-am dorit să îi impulsionăm pe antreprenorii din HoReCa să continue să lupte, să caute soluții, să inoveze. Așa a apărut, în martie 2020, prima ediție a HoReCa Business Accelerator, iar astăzi, la finalul celei de-a doua, mă bucur să văd cum se dezvoltă businessurile accelerate și cât de frumos a crescut comunitatea coagulată în jurul acestui program,” spune Robert Agarici, coordonator HoReCa Business Accelerator.

Granturi de 27.500 euro

Programul, suținut de UniCredit Bank și UniCredit Leasing, a oferit 3 granturi de câte 5000 euro pentru digitalizarea afacerilor, câștigate de Paul Moca și Ovidiu Katai (FlatWhite Properties), Andreea Ștefănucă și Silvia Șerban (Wild Aqua) și Cristian Cîrloganu (Tonic Blend Kombucha).

Paul Moca și Ovidiu Katai (FlatWhite Properties):

„Vestea acceptării în programul Horeca Business Accelerator a fost extraordinară pentru noi, o confirmare bine-venită la început de drum că suntem pe direcția bună și că viziunea noastră e împărtășită și cu alți jucători din HoReCa. 

De la traineri și mentori am primit nu doar informații, ci efectiv consultanță și mentorat strategic. Vorbim de zeci de ani de experiență aplecați asupra modelului nostru de business - fără doar și poate, unul dintre cele mai mari beneficii ale acestui program. 

Ne bucurăm, bineînțeles, și de grantul de 5000 de euro pe care l-am câștigat. Nu doar că am primit semnalul că se poate face business frumos și sănătos în HoReCa și pe timp de pandemie, dar, mai important, va pune bazele dezvoltării accelerate a unui start-up care administrează deja, la doar câteva luni de la înființare, peste 35 de unități în regim hotelier și care plătește deja salarii și taxe pentru patru angajați.”

Andreea Ștefănucă și Silvia Șerban, co-fondatoare Wild Aqua:

„Pentru noi, HoReCa Business Accelerator a reprezentat deopotrivă o provocare și un ajutor imens. Pentru o echipă obișnuită să testeze produse și servicii direct în piață, de data aceasta am avut oportunitatea de a primi feedback din partea unor nume impresionante din industria HoReCa, înainte să lansăm produsul. Am reușit astfel să perfecționăm conceptul într-un timp mult mai scurt și cu o investiție mult mai mică. 

Însă, ce a fost chiar mai valoros, a fost volumul mare de informații aplicate primite din partea mentorilor și disponibilitatea lor de a ne ajuta pe întreg parcursul nostru antreprenorial. Bine organizat și axat pe toate etapele unui business, proiectul ne-a pregătit pentru situații reale!

Grantul câștigat, de care suntem tare mândri, ne va ajuta să ne digitalizăm procesul de personalizare a produselor, astfel încât să ne reducem stocurile, să oferim clienților exact ce își doresc și să contribuim la redresarea acestui sector lovit de contextul pandemic.”

Cristian Cîrloganu, fondator Tonic Blend-Kombucha:

„Sunt super fericit pentru că am avut oportunitatea de a lua parte și la a doua ediție a Horeca Business Accelerator. Eu am obținut claritate pentru a mă focusa pe ceea ce contează cu adevărat, know-how și networking. Și, nu în ultimul rând, am primit un ajutor financiar extraordinar pentru digitalizarea afacerii. Mai exact, am fost ajutați să achiziționăm o soluție ERP care să ne ajute în gestionarea exactă a întregului proces de producție. Iar asta se traduce prin creșterea calității produselor noastre.”

HoReCa Business Accelerator a oferit, de asemenea, și un grant de 2000 euro pentru cel mai bun Pitch de finanțare, precum și 3 granturi de câte 3500 euro, ca discount la achiziționarea produselor Bit Soft.

George și Florin Borșaru, co-fondatori BCheese:

„Nu cred că a existat emoție mai puternică de când am început acest business, ca atunci când am aflat că am fost acceptați în HoReCa Business Accelerator. Am știut din prima că am fost acceptați la cea mai importantă „facultate” din domeniu, unde aveam să cunoaștem unii dintre cei mai importanți profesori care ne vor ghida pașii în toată această perioadă. 

Fiecare workshop reprezintă un capitol din businessul tau. Fiecare mentor îți acordă toată atenția atunci când îi adresezi o întrebare sau ceri un sfat și, cel mai important, sunt mereu dispuși să discute cu tine chiar și după finalizarea workshopurilor.

Faptul ca la finalul workshopurilor am avut posibilitatea să pitch-uim mai mulți investitori și să câsștigăm și un grant pentru cel mai bun pitch, ne-a adus cu un pas mai aproape de visul nostru, fiindu-ne totodată validată direcția în care ne-am propus să mergem.”

HoReCa Business Accelerator este un program susținut de Unicredit Bank și Unicredit Leasing, cu sprijinul foodpanda, Bit Soft, Tuca Zbârcea & Asociații, KPMG România, Kiss FM, Commons Romania, Repatriot și The Institute. 

Despre Hospitality Culture Institute

Hospitality Culture Institute reunește lideri din ospitalitate, profesioniști din diverse industrii, arhitecți, reprezentanți media, antreprenori și manageri. Misiunea Institutului este de a identifica tendințe cu impact economic, social, politic și cultural și de a împărtăși know-how și soluții aplicate. Cele mai importante proiecte ale Hospitality Culture Institute sunt Romanian Hospitality Awards, HoReCa Business Accelerator, Conferința Națională de Turism Intern, Conferința Națională a Industriei Ospitalității, Ziua Națională a Mâncatului în Oraș de Acasă, National Service Research și Intimate Roundtable Conversations. 

Parallax

Vizualizari
873
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.77
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 1.93

publishing: 3.01

expertise: 0.15

rating: 1.77

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 377
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri