Denisa Crăciun

Un fost cântăreț român a obținut finanțare de 175.000 Euro pentru afacerea sa

Thumbnail

Un fost cântăreț român a obținut o finanțare de 175.000 Euro de la Roca X și Netopia Ventures, pentru platforma sa de influencer marketing, investiție pe care o va utiliza pentru a intra în piața din Marea Britanie începând cu 2022.

Investiția a fost obținută de Florin Grozea, fost membru al formației Hi-Q, pentru startup-ul său, MOCAPP, o platformă prin care brandurile se pot promova mai rapid și ușor cu ajutorul influencerilor de pe rețelele sociale, în urma unui proces accelerat de tehnologie.

Suma investită vine din partea ROCA X (lead investor) și Netopia Ventures, fiind o finanțare de tip Bridge, pentru o nouă rundă pe care MOCAPP intenționează să o susțină în primăvara anului viitor și care este estimată la maximum 1 milion euro, potrivit unui comunicat de presă transmis StartupCafe.ro.

„Această primă susținere din partea unor investitori de calibrul ROCA X și Netopia vine la mai puțin de un an de la investiția crowdfunding derulată prin SeedBlink, pe care am folosit-o pentru atragerea de clienți din Centrul și Estul Europei, în special Bulgaria, Polonia și Cehia. Este o dovadă că valoarea și potențialul business-ului MOCAPP cresc etapă după etapă”, spune Florin Grozea, fondator si CEO MOCAPP.

Fondurile atrase recent vor fi utilizate pentru dezvoltarea unui nou tool digital adresat companiilor din E-Commerce, care urmează a fi testat în variantă BETA în primavara anului 2022 și are ca focus piața britanică.

„Noi, la ROCA X, căutăm modele de business inovatoare, cu potențial de scalare globală, puse în practică de antreprenori grozavi. Am descoperit acest model în MOCAPP, iar în echipa fondatoare am găsit viziune, experiență, pasiune și perseverență” a spus Matei Dumitrescu, senior partner ROCA X, parte din Impetum Group, coordonator al rundei curente.

În ultimele 12 luni, platforma MOCAPP, lansată în 2019, a facilitat campanii care au depășit 550.000 euro în bugetele totale, implicând peste 200 de influenceri din 27 nișe de conținut, potrivit companiei.

Campaniile au fost derulate de către branduri și agenții de publicitate din România, Bulgaria, Polonia și Cehia. În acest moment, MOCAPP are aproape 100 de clienți plătitori și 1400 profesioniști care au testat deja platforma, 60% dintre utilizatori fiind companii și magazine online.

MOCAPP este platforma de Influencer Marketing cu cel mai înalt grad de automatizare din România și prima cu audiențe ale creatorilor de conținut auditate oficial.

Platforma deține cea mai mare bază de date în domeniu - peste 900 de influenceri din 9 țări, cu peste 190.000 de data-points. Din octombrie 2020, clienții MOCAPP au acces gratuit la statistici fake followers, datorită parteneriatului cu HypeAuditor.

Parallax

Vizualizari
1189
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri