Denisa Crăciun

Fonduri nerambursabile de 400.000 euro pentru un startup ieșean

Thumbnail

SenseTask, un startup din Iași, care procesează documente folosind inteligența artificială, susține că a obținut un grant nerambursabil de 400.000 de euro din partea Innovation Norway și o finanțare de 80.000 de euro într-o primă rundă de investiții.

Pe lângă cele aproape 500.000 de euro obținute, compania vrea să mai deschidă o rundă de finanțare de tip seed, prin care să atragă 250.000 euro, până la sfârșitul anului 2021, conform unui comunicat de presă transmis miercuri StartupCafe.ro.

Cu fondul de aproape jumătate de milion euro obținut până în prezent, SenseTask, vrea să accelereze dezvoltarea platformei și să mărească acuratețea în extragerea datelor.

„Finanțarea obținută din partea Innovation Norway este o validare a misiunii noastre de a construi un produs inovativ și cu impact, care implică cercetare și dezvoltare (R&D). Ne propunem sa rezolvăm o problemă mare, cea a lipsei de eficiență cauzată de procesarea manuală a documentelor. La nivel mondial peste 20% din pierderea zilnică de productivitate este atribuită problemelor de documente. Misiunea noastră este de a oferi un produs care permite organizațiilor să fie mai productive și să reducă semnificativ costurile asociate introducerii manuale a datelor", declară Ciprian Petrini, director general (CEO) SenseTask.

Ce este Sense Task

Sense Task este un startup fondat în anul 2019 de doi antreprenori români, Ciprian Petrini (CEO-ul companiei) și Victor Cristinari (CTO).

Compania a creat o soluție eficientă de procesare a documentelor, ușor de utilizat și accesibilă.

SenseTask este, practic, o platformă în cloud care folosește inteligența artificială pentru a procesa documente: poate extrage datele dorite din orice tip de document (financiar, medical sau legal) și indiferent de forma sa (pdf, scan sau chiar fotografie).

Aceste documente sunt clasificate în categorii, precum facturi, bonuri, formulare etc., urmând ca ulterior să fie extrase datele relevante și  exportate într-un anumit format sau într-un program la alegere. În acest mod, sunt colectate date inclusiv din documente nestructurate, eficientizând operațiunile și optimizând costurile.

SenseTask spune că automatizarea procesării documentelor aduce o serie de avantaje:

  • reduce semnificativ costurile asociate cu procesarea unui volum mare de documente,
  • măreşte acuratețea și viteza de procesare, îmbunătățește accesul la date și protecția lor (ex. GDPR).

În contextul crizei provocate de COVID-19, fiind un produs în cloud, SenseTask permite angajaților să lucreze de acasă, având posibilitatea de a procesa documente de la distanță.

Parallax

Vizualizari
1569
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri