Denisa Crăciun

Finanțare de 1,7 milioane dolari pentru o platformă românească de creștere a vânzărilor la raft în magazine

Thumbnail

Startup-ul de retail tech Tokinomo a obținut o finanțare în valoare de 1,7 milioane dolari de la investitori membri TechAngels, Early Game Ventures si IPP.

Tokinomo, startup-ul care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, va folosi investiția pentru crearea de soluții noi și accelerarea extinderii pe plan global, conform unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

Startup-ul își propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate și creative, dar și să obțină date relevante pentru a-și defini audiența.

Investiția în runda de tip pre-serie A de 1.7 milioane dolari a fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiții Early Game Ventures si Instore Power Provider (IPP), o companie de retail marketing de pe piața locală, partener Tokinomo.

În 2022, startup-ul se concentrează pe dezvoltarea de produse noi pentru marketingul din magazine, dar și pe extinderea eforturilor de vânzări.

„Noile produse sunt inspirate din ceea ce am învățat în ultimii 2 ani, si iau în calcul feedback-ul primit de la clienți. Principalul obiectiv este să aducem pe piață produse care să ofere retailerilor și brandurilor data esențiale”, susține Ionuț Vlad, co-fondatorul și CEO-ul Tokinomo. „Tokinomo investește în succesul clienților și angajează reprezentanți în diferite țări pentru a oferi suport partenerilor locali”, a mai spus acesta.

„Cred ca adresăm o piață foarte mare, bugetele pentru promoții în magazine sunt o parte semnificativă din mix-ul total de marketing. Este important pentru brand-uri să aibă soluții pentru a crea experiențe memorabile și campanii de impact în magazine. Noi considerăm că specialiștii de marketing ar trebui să creeze interacțiuni cu cumparătorii pentru ca produsele lor să iasă în evidență. Aceasta este misiunea noastră și vom continua să dezvoltăm produse care să obțină date pentru a le permite brandurilor să își definească mai bine audiența. Sunt recunoscător pentru modul în care compania noastră a crescut și vreau să le mulțumesc investitorilor pentru suportul oferit”, a spus Ionut Vlad, CEO-ul Tokinomo.

Ce este Tokinomo

Tokinomo creează și distribuie o soluție brevetată de “brand activation” care promovează produsele în magazin și despre care susține că ajută la creșterea vânzărilor cu 200% în medie, fără reduceri de preț. Cu ajutorul partenerilor locali, roboții Tokinomo sunt utilizați în campanii în peste 40 de țări, aproape 80% din venituri fiind realizate în afara României.

Brandurile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat pentru a interacționa cu clienții în magazine și pentru a le oferi acestora experiențe memorabile. Magazinele și agențiile de marketing in-store pot monetiza soluția prin folosirea rafturilor ca spațiu media.

Roboții Tokinomo au fost concepuți pentru a diversifica și moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mișcare, lumină și sunet, roboții Tokinomo permite produselor de pe rafturile supermarketurilor să comunice mesajul brandului într-un mod creativ.

Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboții sunt conectați la internet și pot fi monitorizați de la distanță. Mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real și mișcările robotului pot fi personalizate.

Parallax

Vizualizari
561
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri