Denisa Crăciun

evoMAG, investiție de 2 milioane Euro de la Catalyst România

Thumbnail

Retailer-ul online evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la fondul de investiții Catalyst România pentru a se extinde pe piețele online din România și la nivel internațional.

Investiția obținută a fost anunțată miercuri, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, în care evoMAG susține că finanțarea va fi utilizată pentru extinderea pe piețele online din țară și la nivel internațional, prin „prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltării în offline, prin inaugurarea a două showroom-uri, în următorii doi ani, precum și dublarea anuală a portofoliului de produse în următorii 3 ani”.

Totodată, compania din industria de comerț electronic spune că va dezvolta noi categorii de produse, își va extinde spațiul de depozitare și va eficientiza procesele operaționale.

„Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experiență în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG și care ne împărtășește viziunea de dezvoltare”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

„Mihai Pătrașcu și echipa lui au reușit, prin puterile proprii, să construiască în ultimii 17 ani o companie de top în eCommerce-ul românesc, dovedind agilitate, inovație continuă și punând, întotdeauna, clientul în prim-plan. Suntem bucuroși să ne alăturăm poveștii evoMAG și credem că, împreună, vom reuși să acceleram planurile de dezvoltare ale companiei”, spune Alin Stanciu, Partner, Catalyst România.

Anul trecut, evoMAG a înregistrat vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46% - cel mai mare din ultimii ani.

Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu vârfuri de vânzări în categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. Produsele pentru casă și grădină reprezintă o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta.

Pentru a susține creșterea vânzărilor, evoMAG va investi, anul acesta, în diminuarea duratei de livrare a produselor.

În prezent, compania susține că 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii. La finalul anului, iar ținta este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.

Parallax

Vizualizari
246
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri