Denisa Crăciun
Antreprenorii români se pot înscrie într-o nouă serie de programe lansată de Startarium, tema primei ediții find validarea unui produs sau serviciu. Programul se desfășoară online și acceptă antreprenori cu un produs în stadiu de validare, indiferent dacă afacere lor există sau nu.
Pentru a putea participa la prima ediție, numită „Validarea produsului”, este nevoie ca antreprenorii să aibă deja construit un prototip, un MVP (produs minim viabil) sau chiar produsul/serviciul pe care doresc să-l valideze.
La această primă ediție sunt acceptate afaceri care urmează să fie lansate, cât și afaceri existente care își doresc să valideze un produs nou sau care întâmpină obstacole în validarea unor produse existente.
Înscrierile se desfășoară până pe 27 septembrie și participarea este gratuită (mai multe detalii gășiți AICI).
Programul Startarium Focus este organizat în două etape:
Ediția va conține 2 sesiuni online de învățare în grup, 4 sesiuni unu la unu de mentorat (fiecare antreprenor cu propriul mentor) și 3 sesiuni online de „peer-sharing” pe parcursul programului, pentru conectarea cu ceilalți participanți.
Printre potențialele teme pentru edițiile următoare se numără subiecte precum „pitching”, „cash management” sau „board of advisors”.