Cursuri Google de marketing digital pentru români. Înscrieri până pe 12 aprilie
Claudiu Zamfir

Cursuri Google de marketing digital pentru români. Înscrieri până pe 12 aprilie

Thumbnail

Antreprenorii români și practicienii în promovarea pe internet se pot înscrie, până pe 12 aprilie 2020, la un training online, gratuit, oferit de Google, axat pe performance marketing.

Performance Marketing Masterclass este un program de training în performance marketing nișat, concentrat pe produsele:

  • Google Ads Search,
  • Google Ads Display,
  • Google Ads Video,
  • Google Shopping Ads.

Trainingul se adresează persoanelor care cunosc deja bazele marketingului online și vor să învețe să folosească soluțiile de publicitate Google.

Participarea la sesiuni este gratuită, iar acestea se vor desfășura online, între 27 aprilie și 22 mai 2020.  La finalul acestui training participanții vor putea da examen pentru patru certificări Google Ads în Skillshop.

Numărul de locuri este limitat și te poți înscrie AICI până pe 12 aprilie 2020, cu condiția să ai deja certificarea Bazele marketingului digital din Google Atelierul Digital.

Află mai multe despre agenda cursurilor AICI.

Pentru informații detaliate, poți consulta și secțiunea de Întrebări frecvente.

De ce să participi la Performance Marketing Masterclass?

Prin participarea la acest training intensiv vei avea ocazia să:

  • Interacționezi live cu unii dintre cei mai buni specialiști din agențiile Google Partners și să le adresezi întrebări.
  • Primești informații adaptate nivelului tău de cunoștințe menționat în formularul de înregistrare. Chiar dacă încă nu cunoști produsele Google Ads, după primele două săptămâni de training vei avea bazele necesare pentru a studia alături de grupa de intermediari.
  • Să parcurgi alături de traineri conținutul necesar pentru examenele de certificare din platforma Skillshop.

Detalii despre desfășurarea trainingurilor

Trainingurile vor fi susținute de unii dintre cei mai buni specialiști din agențiile Google Partners și se vor desfășura online, pe platforma de comunicații video Google Hangouts.

Deoarece compania vrea să vină în întâmpinarea cât mai multor persoane interesate să studieze despre soluțiile de publicitate Google, Performance Marketing Masterclass se va desfășura în două module:

  • Modulul pentru începători (6 ore) - Sesiunile se vor desfășura în primele două săptămâni din program.
  • Modulul pentru intermediari (6 ore) - Sesiunile se vor desfășura în ultimele două săptămâni din program, după încheierea modulului dedicat începătorilor.

Astfel, la finalul trainingului toți cei înscriși vor avea cunoștințele necesare pentru a susține examenele de certificare pentru Search Ads, Display Ads, Video Ads și Shopping Ads.

În formularul de înregistrare disponibil AICI aplicanții sunt invitați să specifice dacă dețin deja anumite cunostințe de performance marketing, respectiv dacă știu și aplice deja informațiile de bază legate de produsele Google Ads.

După analiza aplicațiilor, în cazul în care vei fi selectat(ă) vei primi pe e-mail mai multe informații legate de orarul cursurilor în funcție de grupa de studiu din care vei face parte.

Poți consulta curricula detaliată a cursurilor AICI.

 

Parallax

Vizualizari
7072
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings