Claudiu Zamfir

O companie globală în care a investit și românul Daniel Dines a ajuns să valoreze 17 miliarde de dolari

Thumbnail

O companie cu sedii la San Francisco și Amsterdam, în care antreprenorul român Daniel Dines este unul dintre investitorii timpurii, a ajuns acum să fie evaluată la 17,5 miliarde de dolari, în urma celei mai noi runde de investiții obținute de firmă.

Pe lângă business-ul UiPath, compania pe care a fondat-o și a listat-o pe Bursa de la New York, miliardarul Daniel Dines are și o bogată activitate de angel investor, acordând investiții unor startup-uri de tehnologie din toată lumea, în schimbul unor mici participații în firme.

Una dintre aceste firme, în care Dines a investit, este Miro, care are sedii principale la Amsterdam și San Francisco și clienți în toată lumea.

„Îmi plac foarte mult două companii în care sunt investitor timpuriu. Una se numește Miro - o platformă de colaborare online pentru construirea de diagrame și elemente de design,  iar cealaltă este o companie de evenimente online, ambele având unele dintre cele mai rapide creșteri pe care le-am văzut vreodată.  Pot crește chiar mai repede decât a făcut-o UiPath. Ambele sunt companii europene și, în acest moment, sunt foarte optimist pentru amândouă” - spunea Dines, anul trecut, citat de CNBC.

Iată că acum Miro chiar a „explodat”. Platforma online a obținut miercuri o rundă de investiții de 400 de milioane de dolari, din partea unor mari investitoridin SUA: ICONIQ Growth, Accel, Atlassian, Dragoneer, GIC, Salesforce Ventures și TCV.  În urma acestei finanțări, Miro a fost evaluată la 17,5 miliarde de dolari.

Compania a fost fondată în anul 2011, de Andrey Khusid și Oleg Shardin. În cei 10 ani de existență, platforma a obținut investiții totale de 476 de milioane de dolari. În ultimele 12 luni, în plină pandemie COVID, Miro și-a dublat numărul de angajați - de la 585 la peste 1.200.

Miro este o platformă online de colaborare, prin care echipe de utilizatori stabiliți oriunde în lume lucrează la proiecte comune, folosind instrmente vizuale pentru realizarea de grafice, scheme și alte elemnte de design. Astfel, companiile multinaționale cu prezență globală utilizează Miro pentru workshop-uri sau ședințe antrenante cu echipele lor.

Platforma are peste 30 de milioane de utilizatori la nivel mondial. Pe lângă sediile din San Francisco și Amsterdam, Miro are hub-uri în 9 orașe din întreaga lume, printre care Berlin, Londra, Sydney, Tokio.

Parallax

Vizualizari
10353
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Eroare: "O companie gloablă"

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri