Denisa Crăciun

Colaborare AgroCity - NutriGuide: Fermierii români vor putea realiza planuri personalizate de fertilizare

Thumbnail

Startup-ul românesc AgroCity, care a creat o platformă de management al fermei, a semnat un parteneriat cu Borealis L.A.T., o companie care comercializează și distribuie îngrășăminte și produse tehnice cu azot, pentru a integra modulul dezvoltat de aceasta pentru planificarea fertilizării.

Prin parteneriatul cu Borealis L.A.T., subsidiară a Borealis, unul dintre cei mai mari producători de îngrășăminte din Europa, care a dezvoltat platforma NutriGuide, AgroCity vrea să ofere module pentru a-i ajuta pe fermieri să-și gestioneze mai bine fermele. Startup-ul va integra aplicația NutriGuide printr-un modul care generează planuri de fertilizare personalizate pentru fiecare fermă, obiectivul acestei integrări fiind maximizarea producției.

„Obiectivul principal este de a ajuta sectorul agricol românesc în procesul sau de digitalizare, ceea ce va duce la eficientizarea operațiilor agricole și rezultate mai bune pentru fermieri. Acest parteneriat inovator reunește expertiza Borealis L.A.T, care are unul dintre cele mai bogate portofolii de îngrășăminte din Europa și un lanț de aprovizionare excelent configurat în Europa, cu AgroCity, una dintre cele mai avansate platforme de management al fermelor din punct de vedere tehnic”, spune Marius Pașca, directorul general al AgroCity.

„Principalul beneficiu al digitalizării este acela de a crea transparența intrărilor în fermă pe baza nevoilor reale și de a lega rezultatele la randamentele realizabile - crescând astfel valoarea pentru utilizator. Fermierii vor beneficia enorm de pe urma evoluțiilor digitale din agricultură și, în special, această colaborare le va permite să creeze planuri de fertilizare a culturilor, să simuleze comparații între producția planificată și valoarea estimată a producției, precum și să obțină îndrumări privind perioada optimă de fertilizare și rata de aplicare - doar pentru a numi câteva din beneficii”, spune Veronika Ettinger, șeful departamentului de marketing al Borealis LAT.

NutriGuide calculează necesarul de nutrienți în funcție de consumul specific al plantelor, alege cel mai potrivit produs și oferă o listă de recomandări pentru ca fermierii să poată comanda rapid îngrășământul necesar, în timp ce AgroCity integrează aceste informații în procesele fermei.

AgroCity este o platformă de management al fermei care integrează tehnologii moderne pentru a ajuta fermierii să-și îmbunătățească operațiunile. Platforma digitalizează și reunește într-un singur loc toate procesele unei ferme agricole (de la parcele, închiriere, monitorizare, până la planificarea și realizarea operațiunilor de producție).

Această monitorizare în timp real contribuie la o mai bună înțelegere a costurilor suportate pentru fiecare cultură, la reducerea pierderilor și la creșterea productivității.

AgroCity a fost înființată în 2019 de Marius Pașca, consultant SAP cu experiență de 13 ani, și Antonio Primera, antreprenor și dezvoltator web full-stack, cu Dan Oros, Head of Marketing la Google și YouTube România, ca investitor inițial și advisor

Parallax

Vizualizari
205
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri