Un fost cântăreț român caută finanțari de 200.000 Euro pentru afacerea sa
Claudiu Zamfir

Un fost cântăreț român caută finanțari de 200.000 Euro pentru afacerea sa

Thumbnail

Cu ani în urmă, era cunoscut mai mult de la concertele și aparțiile alături de trupa cu care cânta, dar acum se dedică în întregime afacerilor în tehnologie și marketing.

Florin Grozea, fost membru al formației Hi-Q, a deschis, în anul 2017, startup-ul MOCAPP, o platformă de influencer marketing, prin care brandurile se pot promova mai rapid și ușor cu ajutorul influencerilor de pe rețelele sociale, în urma unui proces accelerat de tehnologie.

MOCAPP are acum nevoie de 200.000 de euro pentru a-și grăbi extinderea și vrea să strângă banii necesari de la investitori individuali, pe platforma românească de equity crowdfunding Seedblink.  

Campania de finanțare începe pe 27 octombrie, a anunțat, vineri, startup-ul lui Florin Grozea, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Suma va fi folosită pentru dezvoltarea de noi tool-uri pentru utilizatorii platformei, peste 800 în primul an, creșterea nivelului de interacțiune și a prezenței în regiune.

Thumbnail

Conexiunile pe care și le-a format în showbiz l-au ajutat, natural, pe Florin Grozea să strângă în jurul său vedete și influenceri care și-au format comunități de fani pe rețelele sociale, la care companiile apelează să-și promoveze produsele și serviciile.

Ceea ce a adus nou MOCAPP în această piață din România este automatizarea relației dintre influențatori și branduri. Platforma lui Florin Grozea oferă firmelor partea de research, automatizare a contractelor și a plăților, raportare, statistici și analiză de performanță, iar din 2020 asigură și audiențe auditate ale influencerilor, printr-un parteneriat cu HypeAuditor.

Platforma spune că reunește în prezent peste 700 de influenceri din România, Republica Moldova și alte 5 țări și cuprinde peste 190.000 de data points (informații despre influenceri, link-uri, demografice, statistici, onorarii etc), instrumente de cercetare și implementare a campaniilor publicitare.

Planurile MOCAPP sunt ca la finalul lui 2021, platforma să ajungă la peste 2000 de influenceri din regiune și peste 1000 de colaborări între branduri și creatorii de conținut. De asemenea, se estimează că bugetele totale derulate prin platformă vor crește de la 180.000 de euro anul acesta, la aproximativ 400.000 de euro în 2021.

Platforma operează prin firma Mocapp Digital SRL, înregistrată în județul Ilfov. Anul trecut, a avut o cifră de afaceri de 332.000 de lei și profit de 47.000 de lei.

Conform datelor oficiale colectate de Termene.ro, acționarii firmei sunt:

  • Florin Grozea- 57%
  • Cătălin Ioan Chiș (prin firma Suma pozitiva) - 40%
  • Ionuț Mihail Radu - 3%.
Parallax

Vizualizari
5314
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri