Smile Media

[P] 3 pași pentru a începe o afacere de imprimare a tricourilor

Thumbnail

Tricourile sunt articole de îmbrăcăminte care reflectă adesea personalitatea, interesul și identitatea purtătorului. Din acest motiv, vânzarea de tricouri online a devenit o alegere populară, în special pentru antreprenorii și artiștii care caută un mod relativ ieftin să înceapă de a începe o afacere. În plus, este de așteptat ca piața mondială pentru industria de tipărire a tricourilor personalizate să atingă 10 miliarde de dolari până în 2025.

Odată cu creșterea popularității vânzării de tricouri, nu există nicio îndoială că te vei confrunta cu o concurență dură. Dar, construind un brand pentru un anumit public țintă și creând modele de tricouri dorite de clienții tăi, poți construi o afacere de succes.

Există un nou concept de artă contemporană - “T-shirt culture” sau arta care se poartă - ce se încadrează perfect în sfera intereselor generației tinere. Aceasta se simte atrasă de arta modernistă, de curentul artei tatuajelor, de inedit și unicitate.

Tricourile imprimate erau puțin folosite până în anul 1942 când tricoul imprimat al Air Corps Gunnery School a apărut pe coperta revistei Life.

În anii '60, tricourile imprimate au câștigat popularitate ca materiale purtătoare de mesaj pentru reclame, proteste și suveniruri.

Ești designer, creator și vrei să-ți pui în valoare talentul? Îți prezentăm câteva idei practice care te vor ghida pentru a începe o afacere de imprimare a tricourilor.

1. Designul este foarte important

Designul grafic începe atunci când cineva are o poveste de spus; fără poveste, nu există nimic - niciun stil de setat, nu există culori de combinat, nu există layere de aranjat. Nu poți crea un „design” generic pe care să îl imprimi pe toate tricourile.

Ultimul lucru pe care și l-ar dori un vizitator este să vadă în catalogul tău o copie a unui design de tricou găsit în altă parte. Creațiile nu trebuie să fie neapărat complexe - de fapt, multe dintre cele mai bine vândute tricouri imprimate sunt foarte simple. Cu toate acestea, trebuie să se conecteze cu publicul tău și să iasă în evidență.

Pentru a asigura o imprimare de calitate, fișierele de proiectare ar trebui să fie la 300 dpi, să aibă un fundal transparent și să fie suficient de mari pentru a acoperi suprafața reală de imprimare a tricoului. De reținut că specificațiile exacte vor varia în funcție de imprimantă și de tehnica de imprimare utilizată.

2. Alege cel mai potrivit sistem de imprimare

a. Serigrafia

Serigrafia este o tehnică veche, care a rezistat testului timpului pentru afacerile care vând tricouri online și în magazin.

Fiind una dintre cele mai populare metode de imprimare pe tricouri, serigrafia poate produce rezultate durabile. De asemenea, îți permite să personalizezi pe articole din pânză, căni, pălării și alte obiecte de făcut și vândut, dacă dorești să-și extinzi gama de produse.

Ținând cont de configurarea inițială a unei lucrării, serigrafia este cea mai rentabilă atunci când imprimați produse în serie. Serigrafia pune, de asemenea, probleme atunci când vine vorba de modele complexe sau modele cu mai multe culori, deoarece fiecare culoare crește costurile și timpul de producție.

Echipamente necesare: ecrane serigrafice, presă, unitate de expunere, uscător

Componența materialului textil: orice tip de materiale textile plane, fără cusături sau denivelări

Pro

Cost eficient pentru serii mari

Contra

Nu este rentabil pentru mai multe culori
Poate imprima doar imagini și modele simple

b. Termotransfer

Personalizarea prin termotransfer este realizată prin topirea unei folii speciale folosind o presă termică, astfel încât să rămână lipit de materialul pe care se aplică. Folia este decupată în prealabil cu ajutorul unui cutter-plotter.

Echipamente: cutter-plotter, presă termică

Componența materialului textil: orice tip de materiale textile

Pro

Cost eficient pentru serii mari

Contra

Nu este rentabil pentru mai multe culori
Poate imprima doar imagini și modele simple

c. Sublimarea

Sublimarea este o tehnică de personalizare prin intermediul căreia pigmentul de culoare trece de pe hârtia de sublimare imprimată pe suportul final (tricou, cană, puzzle, etc). Hârtia de sublimare este tipărită cu o imprimantă specială. Sublimarea funcționează doar pentru personalizări pe fundal alb sau culori deschise. Sublimarea se face în condiții optime pe textile sintetice sau care au în componență material sintetic sau pe alte suporturi cum ar fi: ceramică, lemn, metal care au fost tratate în prealabil pentru sublimare.

Seria de imprimante cu sublimare SureColor SC-F de la Epson te ajută să începi o afacere de imprimare a tricourilor cu cele mai bune rezultate. Indiferent dacă vrei să ai productivitate fără probleme pentru imprimarea de volume mari pe îmbrăcăminte sau o calitate excepțională a detaliilor complexe pentru modă și decorațiuni interioare, această serie îți satisface cerințele.

Prin sublimare poți imprima pe tricouri imagini full-color rapid și relativ ușor.

Componența materialului textil: materialul trebuie să aibă în componență minim 70% fibră sintetică

Echipamente: imprimantă, hârtie de sublimare, presă termică

Pro

Puteți imprima tricouri la cerere
Accesibilă și pentru serii mici
Nu există limită în numărul de culori pe care le puteți utiliza într-o imprimare

Contra

Necesită anumite investiții și pregătire tehnică

d. Imprimare directă pe material (Direct-to-garment sau DTG)

Imprimarea directă pe material DTG este cea mai rapidă și mai simplă metodă de personalizare pe textile. Este o tehnică de printare direct pe textile și îmbrăcăminte care folosește o imprimantă cu jet de cerneală specială. Imprimanta DTG dispersează jetul de cerneală la imprimarea pe îmbrăcăminte la fel ca o imprimantă normală inkjet.

Imprimarea directă pe îmbrăcăminte produce o imprimare de calitate, culori vibrante, detalii foarte bine definite, imagini vii, cu o foarte mare flexibilitate și o rezistență mare la întindere și numeroase spălări. Deoarece funcționează ca o imprimantă cu jet de cerneală, nu există costuri de configurare, spre deosebire de serigrafie. Aceasta înseamnă că este ușor și rentabil să imprimți tricouri în volume mici.

În cazul în care căutaţi o imprimantă „direct-to-garment” care imprimă direct pe articolul de îmbrăcăminte şi oferă o calitate superioară şi permite o productivitate ridicată, SureColor SC-F2100 de la Epson este alegerea potrivită.

Pro

Opțiuni de culoare nelimitate
Precizie ridicată a detaliilor
Excelentă pentru comenzi mici sau unicat
Fără costuri de instalare

Contra

Nu este rentabil pentru producția de volum mare

3. Vânzarea tricourilor

Primul lucru la care trebuie să te decizi este formatul pentru atragerea clienților

Alegerea unei platforme sau a instrumentului pentru generarea vânzărilor depinde nemijlocit de bugetul, resursele și de creativitatea ta. Reține că unele din posibilitățile pentru generarea comenzilor necesită investiții financiare minime sau deloc, în schimb implică timp pentru administrarea lor.

a. Offline

Prin închirierea unui spațiu într-un centru comercial poți vinde tricouri imprimate pe loc.

O idee interesantă de vânzare a tricourilor personalizate este „T-shirt Van”, un concept de afacere cu tricouri prin intermediul căruia, spre exemplu, doi antreprenori și-au luat imprimanta de tricouri într-o rulotă cu care merg la festivaluri prin țară.

b. Online

magazin online propriu

Deschiderea unui magazin on-line de comerț electronic este la fel de viabilă așa cum era și acum zece ani. Da, competiția este mai dură, dar ai acces la o gamă largă de instrumente gratuite pe care le poți utiliza pentru a seta totul cu foarte puțin efort.

vanzare online pe facebook/instagram

Folosind produsul Magazine Facebook, poți să prezinți și să vinzi tricouri pe Facebook și pe Instagram. Vizitatorii pot răsfoi produsele tale și pot cumpăra direct din pagina afacerii tale.

marketplace

Vânzarea prin intermediul unui marketplace îți oferă un canal de vânzări online cu acces instant la un număr foarte mare de vizitatori. Avantajele listării produselor într-un marketplace sunt: cost zero pentru realizare și administrare site web, nu ai nevoie de casă de marcat, nu ai nevoie de o echipă mare. Activitățile operaționale se limitează la livrarea comenzilor.

Dacă vrei să începi o afacere de imprimare a tricourilor cel mai important este să îți stabilești un plan de afaceri pe care să îl gestionezi corect. Mai mult de atât, vino cu ceva nou la care cumpărătorul nu se așteaptă și sigur o să atragi atenția.

Descarcă gratuit ghidul complet pentru a începe o afacere de imprimare a tricourilor aici.

Iată ce vei găsi în ghid:

CUM SĂ ÎNCEPI O AFACERE DE IMPRIMARE A TRICOURILOR

  • Raport de analiză a pieței 2021-2028
  • Alege o nișă
  • Alege cel mai potrivit sistem de imprimare
  • Creează singur design-ul pentru tricouri
  • Mockup-ul pentru tricouri
  • Validează grafica
  • Configureză un sistem de vânzare
Parallax

Vizualizari
1906
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.736
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 1.95

publishing: 2.93

expertise: 0.12

rating: 1.736

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 516
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri