Luminita Pirvu

Top trei greșeli pe care le fac magazinele online în social media

Imagine principala
Social media

Prezența în social media pentru o afacere online este esențială. Pentru cei care sunt la început de drum trebuie să știe că utilizatorii de internet sunt interesați să cumpere de la un brand pe care îl urmează pe Facebook, Instagram, Pinterest, etc.  Din păcate multe afaceri online evită sau ignoră activitatea în rețele de socializare. Iată trei greșeli comune pe care firmele le fac în ceea ce privește  marketingul din social media.

Greșeala 1: Lansarea unui produs sau a unei campanii fără o strategie
Multe dintre magazinele online nu își fac un calendar editorial și nu au o strategie de conținut.  Înainte de a posta pe Facebook stabileste-ți o strategie.

Vrei să crești gradul de conștientizare al mărcii, să crești traficul pe site sau numărul cliențiilor ? Pentru afacerile mici cea mai bună variantă este o combinație între toate acestea.

Este foarte important ca după ce stabilesc strategia, să identifice platformele de social media care se potrivesc cel mai bine. Dacă afacerea se concentrează pe fashion este recomandat Instagram și Pinterest.

Ambele dezvoltă frecvent opțiuni și instrumente noi pentru a crește vânzările. Pentru comercianții care vând obiecte pentru meșteșuguri, produse handmade videoclipurile și tutorialele pe YouTube și Facebook ar putea funcționa bine.

Greșeala 2: Ignorarea clientului
Clienții comentează negativ despre afacere și produse fie că sunt ascultați sau nu. Adoptarea unei abordări proactive poate scuti de multe incidente neplacute și în același timp permite creearea unei legături cu clienții. Contează foarte mult să fii receptiv la mesajele postate de utilizatori și răspunzi de câte ori poți. 

De asemenea, Facebook  catlogheză pagina cu insigna "Foarte receptivă la mesaje", anunțând astfel vizitatorii cât de receptiv sau nu ești și cît de prompt răspunzi. De reținut! pagina Facebook a magazinului îți afișează insigna "Foarte receptiv" (pe partea dreaptă).

Greșeala 3: Nu experimentează
Experimentarea mai multor tipuri de campanii digitale este necesară. De exemplu video-ul live părea neimportant acum 18 luni iar acum din in ce în ce mai multe afaceri  online folosesc live-ul pentru a-și angaja audiența.

Gândește-te la noi modalități de a experimenta cu video live pentru afacerea ta. Poți să vorbești cu experți sau să prezinți noi produse.  Este o buna modalitate de a interacționa cu clienții, să obții reacții, feedback și asta va duce și la o creștere organică a site-ului.  

Sursa: practicalecommerce.com

 

Parallax

Vizualizari
1021
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri