Claudiu Zamfir

Restaurante din încă 2 orașe din România vor putea livra acum prin Glovo

Thumbnail

Închise temporar prin măsurile autorităților, de limitare a epidemiei de coronavirus COVID-19, restaurantele din România mai pot funcționa cu bucătăriile, livrând mâncare la domiciliu, iar acum serviciul de curierat Glovo s-a mai extins în 2 orașe din România.

Buzău și Slatina sunt cele mai noi orașe în care Glovo s-a lansat în această săptămână, a anunțat startup-ul de livrare prin intermediul aplicației de mobil. Pe parcursul anului, în aceste orașe Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri.

Glovo spune că impulsionează partenerii din HoReCa să își păstreze business-urile active, implicându-se în susținerea lor.

În primă fază, locuitorii din Slatina și Buzău vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland.

În plus, cu ajutorul categoriei "Curier rapid", clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

Serviciul se bazează pe curieri independenți, care se înscriu în aplicație și pot câștiga bani livrând pentru clienți. Într-o perioadă în care multe firme au disponinilizat deja personal, gig economy ar putea fi o sursă de venit, măcar temporară, pentru românii care și-au pierdut joburile din cauza crizei coronavirus COVID-19.

„În această perioadă, companiile au efectuat  disponibilizări collective la nivel local, sute de angajați ai acestora au rămas fără locuri de muncă, în timp ce mulți alți angajatori au spus că este posibil să adopte măsuri similare în următoarea perioadă. Pentru noi acest lucru înseamnă că mai mulți oameni vor avea nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența Glovo în Buzău și în Slatina va fi benefică pentru locuitorii orașelor”, a declarat Victor Răcariu, general manager Glovo România.

Glovo ajunge astfel la 16 orașe acoperite în România: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău și Slatina.

În decembrie 2019, startup-ul spaniol a anunțat că a ajuns la statutul de unicron, valorând cel puțin 1 miliard de dolari, în urma celei mai recente runde de finanțare obținute: o investiție de capital de risc de 150 de milioane de dolari acordată de fondul Mubadala, din Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite.

Glovo a fost lansat în anul 2015, la Barcelona, de către doi tineri antreprenori, Oscar Pierre și Sacha Michaud, iar în România a pătruns în anul 2018.

Pe piața românească, cei mai mari concurenți ai Glovo sunt Uber Eats, Food Panda, Hipmenu sau Caserola.ro.

Parallax

Vizualizari
2949
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri