Răzvan Tătaru

Un studio Xbox (Microsoft) va folosi tehnologia Epic Games, Unreal Engine 5, pentru jocurile Halo

Demo Halo pe Unreal Engine 5

Studioul 343 Industries, deținut de Xbox, își schimbă numele în Halo Studios și, totodată, anunță că dezvoltarea jocurilor din franciza științifico-fantastică va fi mutată pe motorul dezvoltat de Epic Games, Unreal Engine 5, potrivit The Verge.

Halo Studios schimbă motorul proprietar Slipspace, făcut pentru jocul „Halo Infinite”, pe Unreal deoarece a devenit dificil de utilizat.

„Unul dintre principalele lucruri care ne interesează este să creștem și să ne extindem lumea, astfel încât jucătorii să aibă mai multe cu care să interacționeze și mai mult de experimentat. Nanite și Lumen ne oferă o oportunitate de a face acest lucru într-un mod pe care industria nu l-a mai văzut până acum. Ca artiști, este incredibil de interesant să faci această muncă”, a declarat Chris Matthews, director artistic la Halo Studios.

Nanite și Lumen sunt tehnologiile de randare și lumină din Unreal Engine 5.

Momentan, echipa n-a dezvăluit planuri pentru noi jocuri Halo, dar a prezentat niște exemple de cum va arăta lumea SF în Unreal.

 

 

Studioul rebranduit lucrează la mai multe titluri din franciza Halo, pe când „Halo Infinite” va continua să ruleze pe motorul Slipspace.

Parallax

Vizualizari
385
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri