Smile Media
Campania “Împreună pentru coeziune: Să ne rEUnim!” a oferit cadrul de discuții pe tema imaginii de brand a afacerilor finațate prin politica de coeziune. Astfel, 30 de reprezentanți ai întreprinderilor locale, dornici să se dezvolte și să facă schimb de experiență pentru o comunicare eficientă prin noile medii și, în special, să aplice lucrurile învățate în propria afacere sau la locul de muncă, au beneficiat de o zi plină de informații actuale, tips and tricks în social media și au lucrat în grupuri.
Atelierul fost interactiv, iar aspectele fundamentale ale dezvoltării propriei strategii de comunicare eficientă au fost exersate prin exerciții practice:
1. Crearea unei identități de brand în patru etape:
Pasul 1: Definește obiectivul SMART: Specific; Măsurabil; Accesibil; Relevant și Încadrat în Timp.
Pasul 2: Definește profilul cumpărătorului Buyer Persona: care sunt caracteristicile publicului căruia se adresează produsul tău
Pasul 3: Determină poziția actuală a companiei pe piață: propunere de vânzare unică - USP - beneficiile directe pentru cumpărătorii produsului / serviciului tău
Pasul 4: Platforme de comunicare: Fii activ pe diferite platforme de comunicare.
Acordă atenție conținutului, fii relevant, răspunde nevoilor oamenilor și generează emoții!
2. Utilizarea de noi instrumente de comunicare online
New media și impactul acestora sunt în continuă creștere. Totuși, pentru a folosi întregul potențial oferit de această gamă largă de platforme, activitatea de comunicare ar trebui să fie:
Merită să ne amintim întotdeauna de impactul pe care îl are un site web bine proiectat. Este cartea de vizită a companiei, iar clienții își vor forma prima părere despre companie vizitându-l!
3. Dezvoltarea relației dintre companie și presă
Dacă doriți să aveți o prezență semnificativă în presă și jurnaliști interesați de afacerea dvs., este important să:
Traineri ai evenimentului au fost Alina Costache (Senior PR Consultant); Diana Maria Buf (PR Assistant) și Lizeta Maria Oprea (Senior Editor).
Rămâneți la curent cu informațiile despre politica de cooperare și coeziune pe www.together4cohesion.eu sau #together4cohesion
Articol realizat cu sprijinul AER