Denisa Crăciun

TOP servicii lansate de Banca Transilvania în 2022

Thumbnail

Banca Transilvania a lansat și în 2022 mai multe servicii pentru clienții săi și a marcat anul cu noutăți precum încasări instant în euro, Call Center Vizual sau deschiderea Stup, spațiu fizic și virtual dedicat antreprenorilor.

Iată topul serviciilor lansate de BT în 2022 

  • Din martie 2022, BT are propria companie de tehnologie, Code Crafters, care ajută la creșterea capacității de dezvoltare a soluțiilor IT. Activitatea companiei a început în aprilie, cu echipă formată din persoane cu experiență atât în firme de tehnologie și outsourcing, cât și în servicii bancare. 
  • În iunie 2022 Banca Transilvania a primit 100 de milioane de euro din partea IFC, fiind prima finanțare din Europa Centrală și de Est din categoria împrumuturi blue. 
  • Tot în iunie 2022, odată cu finalizarea integrării Idea::Bank în Grupul BT și cu anunțarea noului CEO și a echipei de top management, Banca Transilvania a făcut publice planurile pentru Idea::Bank: va fi prima bancă 100% digitală made in Romania. Idea::Bank este acum în etapa de remodelare organizațională.
  • În iulie, BT a deschis Stup, un spațiu fizic și virtual dedicat susținerii comunității antreprenoriale. BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii și produse pentru înființarea, gestionarea, managementul unei afaceri. Stup este în București, pe Calea Șerban Vodă nr. 206-218 și este prezent și online, AICI. Din iulie și până în decembrie, 3.500 de antreprenori au vizitat Stup pentru consultanță, soluții de business, evenimente. În comunitatea Stup sunt acum 6.500 de membri. 

Vezi AICI cum e la BT STUP, într-un reportaj pe StartupCafe.ro.

  • În august Banca Trasilvania și FICX (CallVU) au lansat Call Center Vizual, un mod nou de interacțiune a clienților cu BT. Persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center BT au opțiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obținere a informațiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicația BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant BT. Noul serviciu ajută clienții să facă self-banking: 50% dintre persoanele care apelează la Call Center aleg această opțiune, față de 37%, cât era la începutul anului. Banca a atins lunar 300.000 de sesiuni vizuale.
  • Banca Transilvania a lansat în septembrie încasările instant în euro, serviciu gratuit prin care persoanele fizice și juridice primesc, pe loc, banii, prin una dintre băncile din Europa care fac parte din sistemul de decontare TIPS (TARGET instant payment settlement. Banca pregătește pentru începutul anului viitor lansarea plăților instant în euro.

Parallax

Vizualizari
622
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri