Redacția StartupCafe.ro

Recomandările Băncii Transilvania pentru clienții OTP Bank persoane fizice

BT

Integrarea OTP Bank în Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă, iar cele două bănci vor fuziona în 28 februarie 2025.

Până la fuziune, cele două bănci au în continuare activitate separată, integrarea OTP Bank în Banca Transilvania fiind în plină desfășurare. 

Produsele și serviciile Băncii Transilvania pot fi folosite de clienții OTP Bank începând cu 3 martie 2025, care pot avea de pe acum noul IBAN și noul cardul (fizic) BT, precum și aplicația BT Pay.

Ce a pregătit BT până acum pentru clienții OTP Bank persoane fizice și care sunt recomandările Băncii 

1. Informații pe site-ul BT 

Prezentarea produselor, serviciilor, statusul integrării sau cum poți afla noul IBAN, toate sunt pe pagina BT destinată clienților OTP Bank România.

2. Echipă Contact Center BT dedicată și consultanță în română, maghiară și engleză

La telefon sau prin email, echipa stă la dispoziția clienților: 0800 800 881+40264 308 014otp@btrl.ro.

3. Produse și sevicii BT corespondente celor de la OTP Bank

Oferta de Bun Venit la BT, serviciile și produsele-pereche, toate sunt prezentate pe pagina BT destinată clienților OTP Bank România. Le veți putea folosi începând cu 3 martie 2025.

4. Informare personalizată 

Banca Transilvania și OTP Bank au trimis clienților, în decembrie 2024, informări personalizate, cu detalii despre produsele și servciile BT, calendarul integrării etc. prin poștă și, acolo unde a fost posibil, și prin email.

Recomandare:

Dacă ați primit informarea, consultați cu atenție detaliile.
Dacă nu ați primit informarea, puteți lua legătura cu BT pentru o soluție: 0800 800 881; +40264 308 014; otp@btrl.ro.

5. Carduri BT

Cardurile BT vor înlocui cardurile OTP Bank începând cu 3 martie 2025. Acestea au fost trimise prin curier sau în anumite agenții Banca Transilvania și OTP Bank.

Recomandări:

Aflați din timp de unde puteți prelua cardul, de aici:

- Informarea BT și OTP Bank România primită prin curier sau email;

Pagina BT destinată clienților OTP Bank România; online, pe această pagină, vă puteți programa pentru a prelua cardul de la agenția la care acesta vă așteaptă deja.  

Echipa Call Center & Customer Care BT:

0800 800 881; +40264 308 014;

otp@btrl.ro;

- Sediile Băncii Transilvania.

- La primirea cardului:

  • Activați cardul la unul dintre bancomatele BT, folosind codul primit prin SMS. Dacă primiți cardul la una dintre agențiile OTP Bank, există bancomate BT inclusiv acolo, pentru a fi totul cât mai ușor.
  • Descărcați aplicația BT Pay, o veți putea folosi pentru banking de zi cu zi – inclusiv cardul digital BT – din 3 martie 2025.  

6. IBAN-uri BT

La BT veți avea IBAN diferit pentru contul curent, care poate fi folosit începând cu 3 martie 2025. Aveți nevoie de el în cazul trasferurilor de bani în țară și în străinătate. De exemplu, dacă primiți bani, este necesar ca persoana care face transferul să știe IBAN-ul și numele dumneavoastră. Pentru primirea bursei, alocației sau a pensiei, se ocupă BT să transmită noul IBAN către instituțiile respective.

Recomandare: Intrați pe pagina aceasta pentru a afla ce IBAN ai la BT.

7. Peste 1.900 de ATM-uri BT pentru operațiuni de bază 

Puteți folosi cardurile OTP Bank pentru ridicarea de numerar și verificarea soldului la bancomatele BT, în aceleași condiții de cost pe care le aveți la bancomatele OTP Bank România. Banca Transilvania are peste 1.900 de ATM-uri în 350 de localități.

Recomandare: Consultați pagina Unități și bancomate pentru a vedea ATM-urile BT pe care le aveți în apropiere de casă sau în drumurile dumneavoastră.

Articol susținut de Banca Transilvania.

Parallax

Vizualizari
6166
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.588
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.98

publishing: 3.07

expertise: 0.07

rating: 1.588

Articole publicate : 1, 323
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri