Program la Banca Transilvania și măsuri privind activitatea în starea de alertă

Program la Banca Transilvania și măsuri privind activitatea în starea de alertă

Thumbnail

Banca Transilvania a anunțat vineri programul general al celor peste 400 de sucursale și agenții BT, la care clienții pot merge în continuare, și în perioada stării de alertă. BT își reia însă apelul pentru clienți „de a fi responsabili, pentru sănătatea lor și a celorlalți, de a veni la bancă doar pentru operațiuni urgente și care nu pot fi efectuate online”.

„Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate”, spune vineri Banca Transilvania, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Important pentru clienți - banking cu BT pe perioada stării de alertă:

1. Mentinem standardele de siguranta:

- Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte: in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT; la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor; distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m; 

- Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.

 

2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise: 

- Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;

- Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.

 

3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta: 

- Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.

 

4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:

- Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro

 

5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:

- Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);

- Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.

Parallax

Vizualizari
9012
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.764
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 1.6

publishing: 3.21

expertise: 0.05

rating: 1.764

Articole publicate : 103
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri