Redactia StartupCafe.ro
Întreb BT a continuat să fie şi în prima parte a acestui an unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania. A fost înregistrat un nou record de vizitatori: peste 1 milion, +26% față de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cu peste 1.700 de întrebări şi răspunsuri despre banking, platforma este utilă persoanelor care doresc să ştie mai multe despre produsele şi serviciile bancare, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu BT, în anumite contexte. Datorită motorului de căutare bazat pe inteligenţă artificială (Swiftype), integrat în platformă în acest an, vizitatorii ajung imediat la informaţiile căutate pe Întreb BT.
Întreb BT în 2021:
Prin intermediul Întreb BT, Banca Transilvania oferă din 2014 acces facil la informaţii şi contribuie astfel la incluziune şi educaţie financiară.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei. Cu o poveste începută în urmă cu 27 de ani, are peste 18% cotă de piaţă, 3,4 milioane de clienţi, 3 linii de business, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.