Adi Iacob
Gigantul german al industriei chimice BASF, prezent și în România, lansează o competiție pentru startup-urile din domeniul IT. Compania caută soluții pentru îmbunătățirea operațiunilor sale de producție, livrare și inovare. Digitalizarea este o componentă cheie în toate aceste eforturi, iar BASF caută startup-uri din întreaga lume pentru a aborda și rezolva aceste provocări.
Startup-urile selectate vor primi bugete de până la 100.000 de euro pentru proiecte pilot de trei până la șase luni, scrie EU-startups.com. De asemenea, acestea vor avea acces la piețele pe care este prezent BASF și vor avea posibilitatea de a obține finanțări suplimentare.
Startup-urile pot aplica până pe 17 februarie (AICI).
"Căutăm produse finite și soluții care pot fi achiziționate rapid și implementate (...)", spuneThomas Paschkowski, Digital Technology Scout la BASF.
Grupul BASF este prezent și în România, unde a avut o cifră de afaceri 309.322.787 lei în anul 2017, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanțelor. Portofoliul companiei este organizat în patru segmente: produse chimice, produse performante, materiale și soluții funcționale și soluții agricole.