Redacția StartupCafe.ro
Banca Transilvania a înregistrat de la un an la altul rezultate remarcabile în ceea ce privește valoarea și forța brandului, cu rezultate maxime în 2024.
Potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 2024:
„Este o veste foarte bună pentru BT, dar și pentru România. Poziția Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanța construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputație foarte bună la nivel internațional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România” – declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
BT a înregistrat în 2023 un profit de 2.491 milioane lei, cu 14% mai mare decât în 2022 și a atras 623.000 de clienți noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică. Finanțarea companiilor și a populației, creșterea activității operaționale și atragerea de noi clienți au fost motoarele băncii în cursul anului trecut.
Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.
Articol susținut de Banca Transilvania.