Redacția StartupCafe.ro

Evaluarea Brand Finance Banking 500 2024: Banca Transilvania este al treilea cel mai puternic brand bancar din lume

Thumbnail

Banca Transilvania a înregistrat de la un an la altul rezultate remarcabile în ceea ce privește valoarea și forța brandului, cu rezultate maxime în 2024.

Potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 2024:

  • BT este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume: a urcat pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de excepție, de 92,3/100.   
  • Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% față de 2023 și a ajuns la 686,5  milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziția 252. Anul trecut, banca era pe poziția 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

„Este o veste foarte bună pentru BT, dar și pentru România. Poziția Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanța construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputație foarte bună la nivel internațional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România” – declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

BT a înregistrat în 2023 un profit de 2.491 milioane lei, cu 14% mai mare decât în 2022 și a atras 623.000 de clienți noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică. Finanțarea companiilor și a populației, creșterea activității operaționale și atragerea de noi clienți au fost motoarele băncii în cursul anului trecut. 

Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.

Articol susținut de Banca Transilvania. 

Parallax

Vizualizari
1063
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.594
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.96

publishing: 3.09

expertise: 0.08

rating: 1.594

Articole publicate : 1, 022
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri