Claudiu Zamfir
Românii care vor să facă afaceri au putut beneficia de aproape 20 de cursuri de antreprenoriat organizate de BT Club, în toată țara, în primele 3 luni ale anului 2018, a menționat, miercuri, Banca Transilvania, într-un comunicat remis StartupCafe.ro.
Potrivit rezultatelor comunicate de Banca Transilvania pe primul trimestru al anului 2018, instituția financiară a susținut o serie de „programe din domenii precum educație financiară şi antreprenorială, sport, cultură şi cauze sociale”. „Câteva exemple în acest sens sunt: aproape 20 de cursuri pentru antreprenori organizate în țară de BT Club; susținerea programului „Vreau să fiu antreprenor” şi a unor acceleratoare de business, respectiv acțiuni majore de împădurire la care au participat peste 2.000 de voluntari. BT este, de asemenea, principalul susținător al baschetului românesc”.
Potrivit raportării, Banca Transilvania „a înregistrat în primele 3 luni ale acestui an rezultate financiare pozitive, a continuat să fie partenerul antreprenorilor români, a susținut creşterea economică şi a investit pentru experiența superioară a celor aproape 2,5 milioane de clienți activi”.
Profitul net al Băncii Transilvania este de 366 milioane lei, iar cel al Grupului Financiar Banca Transilvania, de 389 milioane lei, conform rezultatelor raportate pe primul trimestru. În primele 3 luni ale acestui an, banca a acordat 44.000 de credite noi clienților persoane fizice, IMM şi Corporate.
Strategia BT este susținută de acționari internaționali puternici, cum sunt BERD, IFC – Divizie a Băncii Mondiale şi diferite fonduri de investiții. Banca Transilvania are acum peste 28.000 de acționari români persoane fizice şi aproape 55% capital românesc.
„A fost un început de an bun, cu rezultate conform aşteptărilor, cu focus pe experiența pe care o oferim clienților din toate segmentele noastre de business. Am făcut investiții semnificative în reînnoirea rețelei şi pentru digitalizarea serviciilor” - declară Ömer Tetik, director general al Băncii Transilvania.
BT, rezultate în primul trimestru:
BT a anunțat la începutul acestui an colaborarea cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare cognitive, parteneriat prin care va oferi o experiență digitală superioară clienților, prin includerea inteligenței artificiale în serviciile sale. Aplicația de banking cognitiv va oferi clienților suport financiar personalizat în timp real, va fi integrată noii versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking şi va fi lansată la mijlocul acestui an.
BT Pay, aplicația de plată la comercianți şi transfer de bani cu telefonul, lansată la finalul lunii ianuarie a.c., a fost descărcată de peste 90.000 de clienți.
Robotul Livia de la BT a oferit în perioada ianuarie – martie a.c. peste 200.000 de răspunsuri prin Facebook Messenger şi Skype la întrebări despre conturile, produsele şi serviciile băncii.
Peste 400.000 de persoane s-au informat, în primele trei luni ale anului, prin platforma Întreb BT cu privire la servicii, produse şi operațiuni bancare. Este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania.
Ești acționar BT? Raportul aferent trimestrului I 2018, întocmit în conformitate cu prevederile Articolului 113 lit. C din Regulamentul CNVM Nr.1/2006 privind emitenţii şi operaţiunile cu valori mobiliare va fi disponibil pe site-ul BT (pagina Acționari/Rezultate financiare), începând cu 25 aprilie a.c. Situaţiile financiare la 31.03.2018 şi 31.03.2017 nu sunt auditate sau revizuite.