Powered By

Redacția Startupcafe.ro

Banca Transilvania introduce un nou sistem antifraudă bazat pe inteligență artificială

Thumbnail

SAS, lider în analytics, anunță că Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, va implementa o soluție SAS, pentru a acoperi toate nevoile de detectare și prevenire a fraudelor bancare. Această colaborare reprezintă rezultatul unui parteneriat strâns între Banca Transilvania și SAS, desfășurat pe parcursul unui an, care va aduce un nivel competitiv băncii și va determina, în cele din urmă, servicii mai bune clienților săi.

SAS, lider în analytics, anunță luni că Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, va implementa o soluție SAS, pentru a acoperi toate nevoile de detectare și prevenire a fraudelor bancare.

Această colaborare reprezintă rezultatul unui parteneriat strâns între Banca Transilvania și SAS, desfășurat pe parcursul unui an, care va aduce un nivel competitiv băncii și va determina, în cele din urmă, servicii mai bune clienților săi.
 
Banca Transilvania va implementa un sistem de prevenire a fraudei pentru a asigura cel mai înalt nivel de capabilități de detectare a fraudei, permițând ajustarea optimă la mediul de business în continuă schimbare și la digitalizarea accelerată. SAS va oferi capabilități pentru analiză avansate de date, inteligență artificială (AI)/machine learning (ML) și integrare perfectă cu o gamă largă de sisteme existente.

Odată cu pandemia globală și perioadele de lockdown, am observat o creștere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări crește, însă Banca Transilvania se concentrează pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de top pentru a continua să furnizeze servicii impecabile și sigure clienților. Suntem încrezători în parteneriatul nostru cu SAS și vom continua să fim precursorii digitalizării pe piață”, spune Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.

Suntem fericiți și onorați de noul parteneriat cu Banca Transilvania. Obiectivul nostru este de a oferi suportul necesar băncii pentru o interacțiune facilă și rapidă cu clienții, menținând, în același timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacție. Suntem norocoși să avem un partener vizionar precum Banca Transilvania în această nouă călătorie și ne-am angajat să livrăm încă un proiect de succes”,  Ștefan Baciu, Country Manager SAS România & Moldova.

Organizațiile de servicii financiare recunosc necesitatea tehnologiilor avansate care includ capabilităţi de inteligenţă artificială/machine learning pentru a identifica amenințările emergente care se suprapun în timp real. SAS are capacitatea de a răspunde acestor cerințe prin soluțiile de gestionare a fraudelor, care oferă:

  • evaluarea și luarea deciziilor în timp real și non-stop 24/7, pentru toate tranzacțiile, pe toate canalele de plată, prin utilizarea tehnologiei avansate AI/ML;
  • flexibilitate - permițând extinderea evolutivă a prevenirii fraudei în noi segmente de date;
  • eficiența operațională și respectarea reglementărilor în vigoare.

SAS este lider în soluţii analytics. Prin servicii şi soluţii inovatoare de software, SAS sprijină şi inspiră clienţii din întreaga lume să transforme datele în informaţii valoroase.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România. BT are peste 3 milioane de clienţi, 3 linii de business, circa 9.000 de persoane în echipă, soluţii de online banking de ultimă generaţie şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este singurul brand bancar românesc din clasamentul Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, Banca Transilvania doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.

Parallax

Vizualizari
12945
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.774
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 1.67

publishing: 3.15

expertise: 0.15

rating: 1.774

Articole publicate : 196
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri