Luminita Pirvu

Cu 3 milioane de carduri in portofoliu, Banca Transilvania este liderul pieței în domeniu

Thumbnail

Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România, cu 3 milioane de carduri în portofoliu. De asemenea cu 20% din piață, BT este lider în România în ceea ce priveşte volumele tranzacționate cu cardul.

"La BT, povestea cardurilor a început în anul 2000, când am lansat primul card, cu ajutorul unei echipe formate din 7 persoane. Au urmat lansări de carduri BT Visa şi Mastercard - cu beneficii diferite pentru clienți diferiți - şi multe proiecte şi rezultate frumoase. Continuăm povestea de succes, aşa încât pregătim noutăți BT Pay, şi anume alternative de plată care vor aduce clienților experiențe noi, mai multă mobilitate şi confort” declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Printre beneficiile clienților BT, în funcție de tipul de card deținut, se numără programul de loialitatate STAR; credit; cumpărături în rate fără dobândă; puncte de loialitate sau Mile Premiu; asigurare de călătorie în străinătate; acces la saloanele de business din aeroporturi; personalizarea cu imaginea dorită; gestionarea cardurilor prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking etc.

Banca Transilvania a fost desemnată de 8 ori Banca Anului în activitatea de carduri, în perioada 2007 - 2016, datorită analizelor de piață realizate de NoCash.

Performanța BT în domeniul cardurilor:

  • În 2013, BT avea 2 milioane de carduri emise, iar în 2007, 1 milion;
  • +23% volume de tranzacții cu cardurile BT, în perioada iunie 2017/iunie 2016;
  • ≈20% dintre tranzacții sunt contactless, care înseamnă o creştere de peste 450%, în iunie 2017, faţă de iunie 2016;
  • Oferta BT: aproape 20 de tipuri de carduri;
  • Rețeaua BT: 40.000 de POS-uri, 1.200 de bancomate şi aproape 160 de bancomate multifuncționale BT Express Plus.

Premiere pe piața mijloacelor alternative de plată la care a contribuit şi BT:

  • BT Visa Platinum, cel mai elitist card la momentul lansării (2006);
  • BT Mastercard Forte, card dedicat în exclusivitate medicilor (2007);
  • Posibilitatea de a transfera bani prin bancomat, serviciu lansat împreună cu Western Union, în premieră mondială (2010);
  • Primirea PIN-ului cardului prin SMS (2014);
  • Posibilitatea de a primi bani prin bancomat de către persoanele care au carduri Mastercard şi Maestro emise în România; proiectul a fost realizat împreună cu Western Union şi Mastercard (2015);
  • Brățara contactless BT (2016) și ceasul contactless BT (2017), primele alternative de plată de tip wearables din România;
  • Robotul Livia, alternativă modernă de comunicare cu clienții BT prin intermediul Facebook şi Skype (2017).

 

Parallax

Vizualizari
522
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Si pentru aceasta lacomie de a acapara cat mai mult din piata trebuie sa platim si noi clientii care pierdem timp la cozi si personalul supraaglomerat de la ghiseu. In loc sa suplimenteze personalul ca a crescut exponential numarul de clienti, se inchid agentii. Ca macar softul de operare ar merita ceva investitii din comisioanele de la alea 3.000.000 carduri, sa operezi un OP la Transilvania la ghiseu dureaza dublu fata de alte banci. Am ajuns sa stau ca persoana juridica si o jumatate de ora la coada sa fac o depunere, dupa pensionari, agenti oriflame, western union etc, nah, ca tot omul gospodar care are treaba la Cooperativa Albina care a ajuns Banca Transilvania.
poza de profil
Marian
Avram
3 milioane de carduri? Nu, cu 2 mai putin fiindca doar ce-am renuntat la cele 2 carduri pe care le aveam la Transilvania. Ala de lei ma costa groaznic de mult daca-l folosesc la orice alt bancomat, iar ala de EUR are niste comisioane nesimtit de mari prin EU. Merci, o sa folosesc cardul ING din NL: are comisioane mult mai mici oriunde in EU, si mai si primesc dobanda la contul curent. Da, un concept care lipseste bancilor din RO.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri