Claudiu Zamfir

Asociația de consultanți AMCOR are o nouă conducere și vrea noi membri

consultanti-dreamstine

Una dintre principalele organizații profesionale din zona consultanței pentru fonduri europene, Asociația Consultanților în Management din România (AMCOR) și-a ales un nou Consiliu Director și își propune să atragă noi membri.

Din noul Consiliu Director AMCOR fac acum parte pentru următorii 3 ani: Petre Luigi Luican (Proconsult), reales ca președinte al AMCOR, Marian Mocan (Expert Consulting), reales ca vicepreședinte AMCOR, Cristian Găină (Gapa), ales ca vicepreședinte AMCOR, Augustin Boer (BDO Business Advisory), membru în CD, Carmen Mariș (Civitta Strategy & Consulting), membru în CD, Silviu Stoica (Ramboll South East Europe), membru în CD, Gheorghe Boeru (Romair Consulting), membru în CD, Iulian Sorescu (Noerr Finance & Tax), membru în CD și Alin Dumitru (Lucas Consulting Partner Services), membru în CD.

Alături de acești membri, AMCOR a decis alegerea a 8 coordonatori regionali și înființarea de sucursale în Craiova, Târgoviște, Cluj-Napoca, Constanța, Timișoara, Iași, Oradea și Ilfov.

Coordonatorii regionali aleși, parte a Consiliului Director AMCOR, sunt: Andra Dojană (Europroject Partner), Coordonator Regiunea București-Ilfov, Marian Mocan (Expert Consulting), Coordonator Regiunea Vest, Ana Timea Ghiulai (EuroTop Consulting), Coordonator Regiunea Centru, Cosmina Petrescu (Forum Proiect Invest), Coordonator Regiunea Sud, Ciprian Morcan (Hygia Consult), Coordonator Regiunea Nord-Vest, Costin Sorici (Project Management Solutions), Coordonator Regiunea Sud-Est, Lucian Naum (SVO Consulting), Coordonator Regiunea Sud-Vest și Petre Luigi Luican (Proconsult), Coordonator Regiunea Nord-Est.

Principalele obiective ale AMCOR pentru perioada 2022-2025 sunt:

  • Asigurarea unor ghiduri și proceduri pentru pregătirea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene adecvate la condițiile și cerințele pieței,
  • Asigurarea unei forțe de muncă mai pregătită pentru domeniul consultanței în management, încă din perioada studiilor,
  • Inițierea unor propuneri legislative necesare pentru rezolvarea problemelor care apar în proiectele gestionate de companiile de consultanță,
  • Organizarea unor cursuri atractive pentru viitorii consultanți în management, dar și pentru consultanții în management cu experiență,
  • Atragerea de noi membri în Asociație.

 

Parallax

Vizualizari
776
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri