Smile Media
Aplicația BT Pay a fost descărcată până acum de peste 50.000 de ori, ceea ce înseamnă circa 1.000 de descărcări/zi de la finalul lunii ianuarie a.c., când a fost lansată, și până în prezent. De asemenea, prin BT Pay au fost realizate peste 100.000 de plăți cu telefonul la comercianți și circa 10.000 de transferuri de bani.
BT Pay înseamnă o experiență nouă la cumpărături pentru clienții Băncii Transilvania care au card Visa sau Mastercard. BT este singura bancă din România care oferă posibilitatea de a plăti contactless, cu telefonul.
Detalii:
BT Pay este colecția de accesorii de plată a Băncii Transilvania și cuprinde aplicația BT Pay, sticker, ceas și brățara contactless. Promovarea BT Pay are loc în această perioadă printr-o campanie Visa & Banca Transilvania, care are ca headline “Inca mai plătești cash în 2018?”.
Ineditul spotului video este voice over-ul unui actor american celebru, care se adresează românilor cu imboldul de a învață să câștige timp pentru lucrurile care contează cel mai mult, plătind ontactless.