Adi Iacob

10 antreprenori români își pot finanța afacerile printr-o nouă platformă de crowdfunding: Înscrieri online

Thumbnail

Platforma pentru startup-uri Startarium din România demarează un proiect dedicat finanțării prin crowdfunding - Startarium Crowdfunding Makeathon. Antreprenorii la început de drum care au o idee, dar le lipsește validarea sau finanțarea, primesc astfel acces la resursele de care au nevoie pentru a-și lansa produsul sau serviciul prin crowdfunding.

Inițiativa platformei pentru startup-uri aduce la îndemâna antreprenorilor resursele, experții în diferite domenii și bugetul de care au nevoie pentru a porni propria campanie de finanțare prin crowdfunding pentru afacerea lor. În proiectul Startarium Crowdfunding Makeathon se pot înscrie atât cei care nu sunt încă antreprenori, dar sunt hotărâți să facă primii pași în lumea antreprenoriatului și au deja ideea clară pe care vor să o lanseze, cât și cei care sunt deja antreprenori și vor să obțină validarea pieței pentru un nou produs sau serviciu.

Desfășurat între 19 august și 15 decembrie, și având în centru un weekend de acțiune pentru lansarea simultană a campaniilor de crowdfunding ale antreprenorilor din proiect, Startarium Crowdfunding Makeathon aduce la un loc peste 50 de mentori, consultanți de business, experți în digital marketing, designeri și graficieni, producători video, copywriters și specialiști media. 

După lansarea campaniilor de crowdfunding, Startarium va investi 20.000 de euro pentru promovarea acestora, așa încât să aibă toate șansele să-și atingă obiectivele de testare și finanțare.

  • Antreprenorii care vor să participe la Startarium Crowdfunding Makeathon se pot înscrie în proiect între 19 august și 25 septembrie (AICI)

Proiectele care respectă criteriile de eligibilitate și termenii generali de crowdfunding vor începe între 1 și 18 octombrie lucrul ghidat în pregătirea campaniei proprii. Mai exact, în această perioadă, antreprenorii vor lucra la ideea lor de afaceri și vor schița campania de finanțare, având acces la sesiuni de mentorat pentru clarificarea aspectelor de business și construirea modelului comercial, la ghiduri și exemple concrete, dar și la webinarii accesibile de oriunde despre cum să pregătească o campanie de crowdfunding. 

Mai departe, pe 21 octombrie vor fi anunțate cele 10 inițiative antreprenoriale care își vor finaliza campania de crowdfunding în cadrul Startarium Crowdfunding Makeathon. Până la finalul lunii octombrie, cei 10 antreprenori din spatele acestor idei vor fi ajutați de specialiști să facă ultimii pași pentru lansarea campaniei de crowdfunding.

Etapa finală pentru lansarea campaniilor de crowdfunding va avea loc în zilele de 2 și 3 noiembrie, la București. Acesta va fi un weekend de muncă intensă, în care cei zece antreprenori vor beneficia de sesiuni de workshop și consultanță pe zonele de comunicare și digital marketing, dar și de o sesiune de coaching de mindset antreprenorial și echilibru. De asemenea, se va lucra aplicat pe copywriting, graphic design, filmare și editare video pentru campaniile de crowdfunding, iar echipa de specialiști îi va ajuta pe cei zece antreprenori să finalizeze toate elementele necesare pentru lansare.

Campaniile propriu-zise de crowdfunding se vor desfășura în perioada 3 noiembrie - 15 decembrie și vor fi prezentate oficial în cadrul competiției de idei de afaceri Startarium PitchDay. După lansarea campaniilor de crowdfunding, cele 10 idei de business lansate prin Startarium Crowdfunding Makeathon vor beneficia de o promovare amplă la nivel național, susținută de Startarium.
 

Parallax

Vizualizari
2185
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri