Redactia StartupCafe
În decurs de doi ani, peste 6.500 de antreprenori au accesat aproximativ 10.000 de soluții financiare și non-financiare la centrul de suport pentru afaceri Stup, din București, un proiect al Băncii Transilvania.
De asemenea, la Stup s-au născut 500 de afaceri, a menționat BT, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, la aniversarea a doi ani de la deschiderea centrului de suport pentru mici afaceri. Stup este destinat tuturor antreprenorilor, clienți ai Băncii Transilvania sau ai altor bănci.
„Stupul își continuă drumul început acum doi ani într-un mod autentic și plin de valoare. În fiecare zi, antreprenorii ne calcă pragul pentru consultanță, cursuri și evenimente, pentru a accesa soluții pentru dezvoltarea business-ului pe care îl au. Este ceea ce ne-am dorit de la început, să construim o comunitate, să creăm un spațiu de dialog și dezvoltare pentru antreprenori, mai ales pentru afacerile care sunt la început de drum. Cei doi ani ne-au depășit așteptările legate de modul în care piața a reacționat la acest concept nou, ceea ce ne dă încredere să-i continuăm dezvoltarea. Ne dorim să contribuim și mai mult, cu tot ce se face la Stup, concret, practic, la dezvoltarea comunității antreprenoriale. Cum spunem noi, mai nou, la Stup, să fie mai puțină zicere, mai multă afacere” - a declarat Cristina Sindile CEO BT Mic.
Pentru a intra în această comunitate, este necesară deschiderea unui cont de membru pe site-ul Stup, iar beneficiile sunt următoarele:
Stup este o premieră pe piața bancară din România, lansată de Banca Transilvania și BT Mic în 2022. Stup se află în București, pe Calea Șerban Vodă 206-218, o parte dintre soluțiile de business putând fi accesate inclusiv online, iar în social media este pe Instagram și pe Facebook.
Un studiu realizat recent la nivelul pieței antreprenoriale din București și al comunității Stup arată că 44% dintre respondenți consideră că afacerea va evolua la același nivel în următoarele 12 luni, iar 37% iau în considerare o creștere moderată.
Online-ul este considerat prioritar pentru creșterea business-ului, cu toate că pentru majoritatea antreprenorilor (8 din 10) online-ul se rezumă la necesitatea unui site sau comunicarea printr-un canal de social media (6 din 10). În aceeași idee, marketplace-ul/magazinul online reprezintă o opțiune pentru doar 3 din 10 antreprenori.
Tot conform acestui studiu, 4 din 10 antreprenori se finanțează din surse proprii, iar 54% nu au încercat niciodată să ia un credit pentru business. Cu toate acestea, din cei 46% care au încercat sa ia o finanțare, 87% au primit răspuns pozitiv.
Mai multe detalii despre Stup și concluziile studiului pot fi consultate în white paper-ul O zi la Stup.
Articol susținut de Banca Transilvania.