Claudiu Zamfir

Măsuri luate de Banca Transilvania pentru protecția clienților și a angajaților, în contextul coronavirus COVID-19

Thumbnail

Banca Transilvania precizează că a montat sisteme cu dezinfectant la intrarea în unitățile BT și a luat și alte măsuri de protecție a clienților și a angajaților.

„Având în vedere contextul actual, preocuparea noastră principală este siguranța fiecăruia dintre noi – a românilor, a clienților și a angajaților din BT”, a informat Banca Transilvania oficial.       

Măsuri anunțate de Banca Transilvania:

  • Am montat sisteme cu dezinfectanți la intrarea în toate unitățile BT, tocmai pentru siguranța clienților și a angajaților BT.
  • ATM-urile funcționează normal, sunt alimentate periodic și beneficiază de mentenanță non-stop.
  • Am luat măsuri pentru a evita aglomerația în interiorul agențiilor și pentru a avea o distanță de siguranță între clienți și între clienți și angajați.     

Măsuri suplimentare, pentru siguranță, în unitățile BT:    

  • Clienții care vin din zone de risc sau care au posibile simptome sunt rugați să respecte legile și să rămână în izolare.    
  • În bancă, toți clienții trebuie să păstreze o distanță de minim 1,5 metri (față de clienți și față de personal).      
  • Din motive de siguranță, în unitățile BT permitem accesul a maxim 5 (cinci) clienți în același timp.

Thumbnail

De asemenea, Banca Transilvania își îndeamnă clienții să folosească sistemele online de banking pe care le-a pus la dispoziție, dacă nu se simt în siguranță să facă un drum până la bancă:
 

  • BT Pay: sold, plăți si transferuri (îl poți activa online foarte simplu – descarci și activezi de acasă).
  • BT24 Internet & Mobile Banking: plata facturilor, transfer de bani și altele (dacă ai deja Internet Banking, îți activezi și varianta mobile simplu direct din aplicație).
  • Chatbotul Livia de la BT, pe Facebook Messenger: sold, IBAN, rate, dobânzi și comisioane și altele.
  • Chatbotul pentru antreprenori Raul de la BT: IBAN, sume de plată pentru cardul de credit și altele.
  • BT Visual Help: blocarea cardurilor, modificarea limitelor de tranzacționare și altele.
  • În plus, vă stăm la dispoziție și pe telefon, la call-center, non-stop. (0264.308.028 sau *8028)           

Detalii de contact pentru informaţii suplimentare şi asistenţă: contact@btrl.ro

Parallax

Vizualizari
72165
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri