Serviciile de livrat mancare încurajează restaurantele să gătească în continuare: Se pot face livrări la domiciliu. Noile reguli
Raluca Abrihan

Serviciile de livrat mancare încurajează restaurantele să gătească în continuare: Se pot face livrări la domiciliu. Noile reguli

Thumbnail

 În contextul noilor măsuri anunțate de Ministerul Afacerilor Interne și Grupul de Comunicare Strategică, prin care se suspendă servirea și consumul produselor alimentare și băuturilor în hoteluri, restaurante și cafenele, Serviciul de livrare Glovo, care operează în prezent în 14 orașe din România, își încurajează partenerii să continue să lucreze și în această perioadă, să-și mențină bucătăriile active, să preia comenzi pe care curierii aplicației să le livreze clienților în cele mai sigure condiții. De asemenea, UberEats livrează gratuit şi introduce în aplicație instrucțiuni specifice pentru livrare.

"În industria HoReCa lucrează în prezent peste 300.000 de angajați care sunt afectați de situația actuală, de aceea este important ca bucătăriile restaurantelor să rămână deschise iar afacerile din industrie să se adapteze la noul context. Continuarea preparării mâncării și băuturilor pentru livrarea la domiciliu este o modalitate prin care restaurantele pot rămâne deschise și își pot păstra angajații, iar noi suntem aici ca să-i susținem cu livrări sigure pentru clienți”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Astfel, Glovo își continuă activitățile de livrare în București și în țară, la programului obișnuit, respectând angajamentul cu privire la regulile și măsurile de siguranță emise de autorități și lucrând exclusiv cu restaurantele care respectă la rândul lor măsurile de siguranță și protecție în prepararea și ambalarea produselor.

În perioada următoare, Glovo va mări distanțele de livrare, iar întreaga flotă de curieri va rămâne activă, astfel încât atât restaurantele, cât și clienții să beneficieze de acest serviciu.

Glovo pune în aplicare, în colaborare cu restaurantele partenere, reguli stricte pentru siguranța curierilor și a clienților săi:

  • Sigilarea pungilor și dezinfectarea acestora sau utilizarea a două pungi ca măsură de protecție suplimentară
  • Eliminarea înmânării directe a comenzilor către curier; acestea vor fi așezate pe un suport într-o zonă neutră a restaurantului
  • Introducerea comenzilor de către curierii Glovo în cutiile termoizolante înainte de plecarea acestora din locație. Curierii pot lăsa comanda în fața ușii clientului, pentru a evita contactul cu acesta.
  • Verificarea permanentă a stării de sănătate a angajaților restaurantelor, precum și furnizarea echipamentelor de protecție pentru aceștia

“Ne așteptăm ca livrarea să crească foarte mult în perioada următoare, recomandarea noastră este de a reorganiza activitatea internă și meniul pentru a rămâne activi,” a mai declarat Victor Răcariu.

De asemenea, Uber Eats a anunţat că a decis ca, începând de astăzi, să renunțe la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România și din multe alte piețe din Europa Centrală și de Est, până pe 22 martie. 

Pentru a beneficia de livrare gratuită pentru 10 comenzi, utilizatorii trebuie să activeze codul promoțional LIVRAREGRATUITA.

Mai jos găsești o declarație a directorului Uber Eats din Europa de Nord, Centrală și de Est - Charity Safford - alături de alte informații care sperăm să vină în ajutorul tuturor celor care folosesc platforma în următoarele săptămâni:
 

"Având în vedere că majoritatea clienților aleg să stea acasă, vrem să fim alături de comunitățile din România și să le sprijinim în această perioadă dificilă. Am început să informăm utilizatorii despre cum pot solicita în aplicație ca mâncarea să le fie lăsată în fața ușii și am renunțat la taxa de livrare pentru ca mâncarea să ajungă la destinație în siguranță și simplu, iar cererea pentru restaurantele locale să crească", spune Charity Safford, Director Uber Eats Europa de Nord, Centrală și de Est..

Uber mai transmite:

  • Utilizatorii Uber Eats au posibilitatea de a introduce în aplicație instrucțiuni specifice pentru livrare, precum “vă rog să lăsați comanda la recepție” sau “vă rog să lăsați comanda în fața ușii”. Ca răspuns la îngrijorările legate de coronavirus și a tendinței de a limita contactul direct, am început să îi informăm pe utilizatori în legătură cu aceste opțiuni și, în același timp, grăbim dezvoltarea de noi funcționalități care să facă acest proces chiar mai simplu decât este deja. Sperăm ca acest lucru să vină în ajutorul tuturor celor care folosesc platforma în următoarele săptămâni.  
  • Știm că industria restaurantelor se confruntă cu provocări noi și imprevizibile pe măsură ce coronavirusul continuă să se propage. Livrarea mâncării poate ajuta restaurantele să gestioneze mai ușor restrângerea activității sau chiar închiderea locației pentru o perioada nedeterminată. Avem o echipă dedicată pentru restaurantele care își doresc să devină parteneri și analizăm diferite modalități prin care putem sprijini restaurantele din toată lumea, așa cum este livrarea gratuită. Din acest motiv, am decis să renunțăm la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România și din multe alte piețe din Europa Centrală și de Est până pe 22 martie. Pentru a beneficia de livrare gratuită pentru 10 comenzi, utilizatorii trebuie să activeze codul promoțional LIVRAREGRATUITA, care este vizibil în aplicație și care le este trimis și prin e-mail.
  • Am informat curierii la nivel global și le-am oferit sfaturi bazate pe informații din partea Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor despre cum să evite îmbolnăvirea.
  • Analizăm noi modalități prin care Uber și Uber Eats pot fi alături de comunitățile locale în această perioadă dificilă.
Parallax

Vizualizari
6052
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings