Donații online pentru medicii și militarii din Linia Întâi, pe o platformă deschisă de Banca Transilvania, eMAG, Bitdefender și Mobexpert
Claudiu Zamfir

Donații online pentru medicii și militarii din Linia Întâi, pe o platformă deschisă de Banca Transilvania, eMAG, Bitdefender și Mobexpert

Thumbnail

Patru branduri românești, Banca Transilvania, Mobexpert, Bitdefender si eMAG, au lansat platforma „Donează pentru linia întâi”, unde se pot oferi contribuții online pentru furnizarea de măști și alte materiale de protecție pentru medicii, militarii și polițiștii care luptă în aceste zile împotriva epidemiei de coronavirus COVID-19, în România.

Cele patru companii românești au donat până acum 4 milioane de lei cumulat și s-au implicat in achiziții, distribuție și în organizarea platformei de donații - se arată într-un apel, pe blogul Băncii Transilvania.

Mai departe, inițiatorii campaniei îi cheama „pe toti cei care au posibilitatea să li se alăture, pentru a ajuta medicii și personalul sanitar, precum și politistii, armata și jandarmii, care depun eforturi supraomenesti în aceste zile în lupta pentru viață, contra pandemiei COVID-19”.

Până acum au fost contractate peste 40 de milioane de măști, mănuși, combinezoane și peste 2 milioane de măști FFP2. Produsele ajung saptamanal în România cu avioane cargo charter, inclusiv cu avioane Tarom de pasageri, transformate în cargo. Necesarul de produse este centralizat saptamanal de către Departamentul pentru Situații de Urgență în colaborare cu Ministerul Sănătății, iar pe baza acestui necesar se realizeaza distributia către cei din linia întâi: spitalele, DSP, Ambulanța, SMURD, Armata, Poliția, Jandarmeria.

Donatiile se pot face online sau prin transfer bancar, toate detaliile sunt pe www.emag.ro/doneaza. Tot aici vor fi toate informatiile centralizate despre sumele donate, produsele si beneficiarii catre care au fost distribuite, detalii despre produse, preț si cantitate. „Obiectivul este sa strângem donatii lunare de 50 de milioane de lei”, mai spun cele 4 companii românești.

Ce spun liderii celor 3 companii românești inițiatorare:

  • Omer Tetik, CEO Banca Transilvania: „Facem asta pentru Romania, facem asta pentru comunitatile locale, facem asta pentru toti romanii. Pentru noi este un semn de speranta ca patru companii reusim sa cooperam in momente de criza pentru binele comunitatii si abia astept sa ajungem la 4.000 de companii in proiect. Cooperarea si solidaritatea sunt cel mai important lucru acum, ca sa trecem cu bine criza medicala si sa pastram societatea si economia intr-o forma cat  mai buna, astfel incat oamenii sa fie cat mai putin afectati. Curaj, Romania!”

 

  • Dan Șucu, Mobexpert: „Cu totii vrem sa trecem peste aceasta nenorocire si sa ne reintoarcem la vietile de dinainte. Dar sa vrem nu este suficient! E nevoie ca fiecare dintre noi sa faca ceva, oricat de putin, pentru ca acest lucru sa fie posibil.”

 

  • Florin Talpeș, CEO Bitdefender: „Bitdefender a oferit inca de la inceputul pandemiei securitate informatica gratuita pentru toate institutiile sanitare din lume pentru a le asigura activitate neintrerupta si a le feri de atacurile inerente acestei perioade. Noi suntem doar unul dintre cei multi din societatea civila care pun umarul astfel incat sa trecem cu bine, ca si comunitate, de o situatie grea. Ne-am unit acum fortele cu alti intreprinzatori pentru a gasi in afara tarii si a distribui echipamente de protectie celor carora le sunt atat de necesare, celor care sunt primii pe liniile frontului acum: cadrele medicale, politistii, jandarmii, armata. Umar langa umar”.

 

  • Iulian Stanciu, CEO eMAG: „Aceasta criza ne ofera oportunitatea sa ne unim in sustinerea celor care ne ajuta. Avem speranta ca vom trece cu bine peste acest moment, pana atunci incercam sa ii ajutam cat mai mult pe cei din prima linie care se lupta cu aceasta pandemie, astfel incat multe vieti sa fie salvate si viata comunitatii sa-si revina la normal”.
Parallax

Vizualizari
928
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings