Raluca Abrihan

Firmele de curierat lansează soluţii de livrare prin care clienţii şi curierii să nu mai intre în contact

Thumbnail

 Două companii de curierat au anunţat astăzi noi soluţii de livrare prin care curierii să lase coletele la destinatar fără a intra în contact direct cu aceştia. Soluţiile funcţionează doar în cazul comenzilor doar pentru trimiterile fără ramburs.

Una dintre aceste firme este Sameday, companie de curierat achiziţionată în urmă cu trei ani de eMAG. Compania introduce un nou serviciu de livrare la domiciliu „Livrare fără griji” - care elimină contactul direct între destinatar și curier. Noul serviciu permite livrarea coletelor conform cerinței destinatarului - în fața ușii sau în recepții, fără a mai fi înmânate direct, oferind astfel o mai mare siguranță, prin limitarea surselor cu potențial de răspândire a noului virus.

Noul serviciu va fi disponibil începând de luni, 30 martie.

Serviciul „Livrare fără griji” este valabil doar pentru trimiterile fără ramburs, iar activarea sa se face automat în momentul înregistrării comenzii, fără costuri suplimentare. Destinatarul și curierul se vor coordona telefonic, iar livrarea va avea loc fără interacțiune directă între cei doi, pe baza unui cod PIN, primit doar de clientul destinatar prin SMS, care ține loc de semnătură de primire. După confirmarea PIN-ului de către client și introducerea codului în device-ul mobil de către curier, livrarea va fi confirmată cu succes în ecosistemul de aplicații Sameday.

Prin activitatea noastră avem un rol extrem de important în comunitate, mai ales în contextul răspândirii noului coronavirus. Zi de zi, în prima linie, curierii noștri fac eforturi ca să ne putem bucura cât mai mult de normalitate. Am angrenat întreaga echipă Sameday să caute și să găsească soluții de livrare care să răspundă nevoilor actualului context. Am dezvoltat serviciul „Livrare fără griji” cu gândul la siguranța angajaților și clienților noștri, alăturându-ne astfel efortului global de limitare a propagării noului coronavirus. În perioada imediat

următoare, vom îmbunătăți serviciul adăugând opțiunea de a confirma primirea coletului printr-un singur click. De asemenea, vom încerca să identificăm noi modalități prin care să diminuăm riscul pentru colegii și clienții din comunitatea Sameday”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.

Serviciul „Livrare fără griji” va fi disponibil pentru început în București și ulterior va fi extins în toată țara. Sameday anunță că serviciul va fi menținut și după ridicarea măsurilor menite să limiteze răspândirea virusului COVID-19, deoarece există interes din partea clienților pentru acest tip de livrare.

De asemenea, compania de curierat Urgent Cargus a anunţat o soluţie similară, care va fi disponibilă tot începând de luni, 30 martie, în toată țara. Noua soluție cu contact redus folosește tehnologia mobilă și permite livrarea coletelor către destinatari fără schimb de docummente, hârtii sau semnătură fizică de primire. Pe scurt, soluția înlătură din procesul de livrare etapa confirmării de primire a coletului prin semnătură de către destinatar, eliminând orice contact direct dintre curier și client.

Numărul livrărilor Urgent Cargus de colete pre-plătite și care nu mai necesită ramburs la livrare a înregistrat o creștere de 20% în ultimele zece zile. Această rată de creștere confirmă tendința așteptată a clienților de a migra tot mai accentuat către cumpărăturile online. În acest context, noua soluție de livrare cu contact redus răspunde și așteptărilor clienților și, totodată, unei tot mai stringente nevoi de protecție împotriva răspândirii COVID 19.

”Suntem conștienți că trebuie să continuăm să facem livrările, chiar și în condițiile dificile de azi. Avem clienți care depind de noi, sunt businessuri care se bazează pe serviciile noastre. Este foarte important acum să ne facem treaba bine, eficient și în siguranță, ca să menținem economia funcțională, mai ales în aceste condiții severe de avarie. Ne numărăm printre cei din prima linie, noi și toți cei din industria de curierat. Suntem prima companie de curierat care a venit cu această soluție și suntem gata să împărtășim soluția pusă la punct de echipele noastre cu toți ceilalți colegi din industrie, astfel încât să răspundem cât mai coordonat nevoii stringente de stopare a răspândirii COVID 19 ”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Industria de curierat este la rândul ei afectată de situația tot mai complexă a pandemiei de coronavirus, care, conform estimărilor specialiștilor, riscă să dureze mai mult decât se prevăzuse inițial. Mulți clienți persoane fizice, dar și afaceri mici, mijlocii sau mari depind, mai ales acum, de buna funcționare a serviciilor firmelor de curierat.

Jaroslaw Sliwa a conchis: ”Curierii Urgent Cargus, la fel și colegii noștri de la celelalte companii sau de la Poșta Română, sunt zi lumină pe teren și în contact cu mii de persoane. Prin urmare, buna protecție este vitală și presupune o atenție sporită constantă, soluții adaptate și măsuri excepționale pentru a limita răspândirea COVID 19. De aceea, dincolo de faptul că trebuie să fim cu toții pregătiți să răspundem la creșterea cererii pentru servicii de curierat, împărtășirea bunelor practici și solidaritatea ce depășește barierele competiționale, acum chiar poate face diferența”.

  

Parallax

Vizualizari
23661
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri