Raluca Abrihan

Ceasul care înlocuiește cardul la plata cumpărăturilor, lansat la Cluj. Gadgetul va costa 300 de euro

Imagine principala
ceas

Banca Transilvania, împreună cu Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard, lansează ceasul BT contactless, un nou instrument de plată care poate înlocui cardul la cumpărături, în țară şi în străinătate si ce urmeaza sa fie prezentata în cadrul Techsylvania, unul dintre cele mai mari targuri dedicate pasionaților de tehnologie, organizat la Cluj-Napoca.

Ceasurile sunt elvețiene, marca Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. Ceasul poate fi comandat online, pe siteul BT sau în oricare dintre sediile Băncii Transilvania şi se primeşte tot la BT, unde este activată cartela contactless care va fi inserată în cureaua ceasului. În funcție de model, costul este între 1.090 şi 1.690 de lei - aproximativ 300 de euro.

Ceasul funcționează pe baza tehnologiei contactless, lansată de MasterCard.

Specificatii:

  • Ceasul BT contactless funcționează ca un card bancar prin accesul la contul curent în lei deschis la Banca Transilvania. Poate fi comandat de clienții Băncii Transilvania care au card de debit în lei sau, după caz, cardul poate fi primit împreună cu ceasul.

  • Pentru plățile cu ceasul contactless la comercianți, comisionul este zero.

  • Pentru plățile de până la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul.

  • Persoanele care nu sunt clienți BT şi îşi doresc un ceas contactless trebuie să aibă cont curent la Banca Transilvania, cont care se poate deschide inclusiv online.

  • BT este lider de piață în funcție de volumele generate de cardurile proprii, cu 20% mai mari în 2016 față de anul precedent.

În 2016, Banca Transilvania a marcat o altă premieră pe piața instrumentelor alternative de plată, prin lansarea brățării contactless. În plus, facilitățile automatelor de plăți, opțiunea deschiderii online a unui cont bancar, autentificarea prin parolă unică pentru tranzacțiile online cu cardul sau robotul Livia - noul canal de interacțiune cu clienții folosind Facebook Messenger sau Skype.

Parallax

Vizualizari
1956
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri