Adi Iacob
Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție 10 opțiuni de self-banking pentru principalele operațiuni bancare. Gestionarea banilor se poate face prin aplicații, internet banking, mobile banking, chatboți şi bancomate multifuncționale. Toate acestea simplifică relația cu banca atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru companii.
“Într-o lume tot mai digitală, clienții interacționează diferit cu banca, având la dispoziție posibilități pe care nu ni le imaginam acum câțiva ani. Toate acestea înseamnă opțiuni şi experiențe noi tocmai pentru că toate produsele şi serviciile de bază BT sunt transformate în soluții digitale. In-house sunt implicate echipe din domeniul digital, retail, IMM, IT, precum şi colegi din sucursale şi agenții,” explică Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania.
Cele 10 opțiuni de self-banking BT sunt următoarele:
De asemenea, prin siteul BT se poate aplica pentru creditul online de nevoi personale şi deschidere de cont online, iar antreprenorii, pentru servicii precum CIP online şi cecuri/bilete la ordin online.
Preferința pentru self-banking BT este în creştere:
Cele mai multe operațiuni bancare realizate de clienții Băncii Transilvania prin self-banking sunt următoarele: transfer de bani, plata facturilor, schimb valutar, verificarea soldului, modificarea limitelor de tranzacționare pe carduri, blocarea sau reemiterea cardului, verificarea tranzacțiilor şi personalizarea PIN-ului.
Banca Transilvania oferă clienților asistență pentru self-banking inclusiv prin intermediul echipei Contact Center & Customer Care, 24h/24, prin telefon, email şi, în curând, prin chat video şi scris.